Millä ihmeellä saan itseni syttyyn niinkuin ennen, kun ei ole nykyään enään minkäänlaisia haluja pedin puolelle

  • Viestiketjun aloittaja vaivatämäkin=(
  • Ensimmäinen viesti
heh heh
Alkuperäinen kirjoittaja harmauduin:
Minulla on varmasti jotain vikaa päässä, mutta en enää koe miestäni seksuaalisesti haluttavana. Ja hän laukeaakin liian nopeasti, seksin jälkeen jää tosi turhautunut olo. Mies ei ole halukas etsimään ratkaisua ongelmaan(sa). Voisihan hän tyydyttää minut muulla tavalla, mutta minua ei kiinnosta enää. Velvollisuudesta siis annan pari kertaa viikossa.
Tähän on helppo ratkaisu. Tunnet varmasti miehesi hyvin. Kun huomaat, että hän alkaa olla lähellä, mutta ei liian lähellä, orkkua, teeskentelet itse laukeavasi ja tuuppaat ukon pois. Siinähän ihmettelee.

 
tavis nainen
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Tuo on ihan hyvä neuvo, että rentoutuu ja katsoo mihin tilanteet johtavat. Pitäisi olla paljon enemmän rentoa kahdenkeskistä aikaa. Ei siinä mikään pikainen illallinen auta. Heti jos alkaa tulla paineita, että ensin mennään illalliselle ja sitten on vielä 20 minuuttia ennen kuin lapset tulee takaisin, niin ei varmana onnistu.
Tunnetko sä itsesi? Miten sä laukeat/tyydytyt itse? Yksin. Ensin etsit sen ja sittenhän loppu on järjestelykysymys. Tää on tavallaan kommentti kaikille naisille.

 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
mutta selkee ero on ?


Alkuperäinen kirjoittaja Walas:
Alkuperäinen kirjoittaja vaivatämäkin:
kauan oot syönyt =) ?

Alkuperäinen kirjoittaja Walas:
On tullut tuota ruusunjuurta napsittua...ja hyrrr...selkeä ero ilman ja kanssa... :p
Oisko nyt 2-3 kuukautta takanapäin...huolestuttavaa on ollut kun kaikki (ei nyt ihan) 20-50vee näyttää hyvältä...
Ero : Olemme siirtyneet kerran kuussa seksistä 2,5viikon kiima-aikaan... :whistle:
 
vieras
Pakko kysyä käytätkö e-pillereitä? Iteltäni veivät tyystin kaikki seksihalut, ei kertakaikkiaan asia jaksanut kiinnostaa vaikka hyvää seksiä oli tarjolla. Lopetin ne ja avot, kaikki toimii niinkuin vanhaan hyvään aikaan. Tosin jäljellä on ehkäisyongelma :(
 
outoko
Mulla halut on rajottunu siihen, että sillon kun on menkat tekee mieli ihan tuhottomasti kokoajan. Vaikka just ois pöölytelty nii kokoajan tahon vaan lisää. Menkat ku on ohi nii samantien on ohi halutki. Minäkö outo.
 

Miehen kestävyys paranee, mitä useammin pääsee hommiin. Ongelma siten kait ratkeaa vain unohtamalla omat tarpeensa vähän aikaa ja antamalla toiselle todella sitä itseään ja paljon :D sitten kun mies jo anelee armoa määrän suhtein (ts. haarojen välissä pelkät "rusinat"...anteeks tökerö ilmaisu), voi tarjota vaihtoehtoa, että kokeiltaisko jotain uutta ja hauskaa...siinä saa sitten itse mitä toivoikin. Ja ongelma haluttomuudesta on poissa. Toiminut ainakin meillä :) ja jokainen mieshän haluaa lopulta olla se, joka tyydyttää naisensa täysin ;) toinen vaihtoehto on sit tietenkin se, että jättää vähäks aikaa seksin pois kokonaan yhteisestä sopimuksesta ja keskittyy muuten kahdenoloon positiivisessa merkityksessä...siinä kun on toisen kanssa ja käy vaikka kokeilemassa jotain uutta, mitä ennen ei kumpikaan ole harrastanut tai tehnyt, niin voihan sellaisestakin saada kiksejä seksielämään.... nää vaan vinkkejä, jotka toimineet loistavasti silloin, kun on ollut/ollut tulossa hiljainen kausi meidän suhteessa.


Alkuperäinen kirjoittaja harmauduin:
Minulla on varmasti jotain vikaa päässä, mutta en enää koe miestäni seksuaalisesti haluttavana. Ja hän laukeaakin liian nopeasti, seksin jälkeen jää tosi turhautunut olo. Mies ei ole halukas etsimään ratkaisua ongelmaan(sa). Voisihan hän tyydyttää minut muulla tavalla, mutta minua ei kiinnosta enää. Velvollisuudesta siis annan pari kertaa viikossa.
 

Yhteistyössä