Millä herkuttelet?

Mikä on salainen/julkinen paheesi herkkujen suhteen?

Tämä tuli mieleen, kun mie kävin läheisellä leipomolla ja ostin fetajuustolla täytettyjä kolmiosämpylöitä... siis niin hyviä, että kieli meinaa tippua! :p

Suklaa on toinen paha rasti miulle.... mikä siulle?
 
kaikella hyvällä.. välillä suklaalla ja kunnon irtsikoilla, välillä taas tekee "suolasta" mieli, niihin käy pizzat, piiraat yms.
sipsien yms. naksujen mussutus loppuu jo muutaman jälkeen, eli ne kyllä säilyy mun osalta kaapissa vaikka kuinka kauan

herkuttelua on myös kunnon pihvi jonkun ihanan kastikkeen ja esim. kermaperunoiden kera :p :p :p
 
Kunnon pippuripihvi on kyllä hyvää! Kohta mies käy muuten paistaa... Ja uunissa on toista herkkua: pekonipapuja (papuja joiden ympärille kääritty pekonisiivu)..

Pikkuherkuista mitä telkkarin ääressä nakertaa niin tällä hetkellä on in Valion Vanilla suklaa-vanukas ja sit suolaisista Tuc-suolakeksit Mustapekka-siivulla. :p
 
Mä syön ihan liian paljon leipää :ashamed: . Ruisleipää menee paljon, mutta myös sitä parjattua vaaleata. En voi vastustaa esim. tuoreita sämpylöitä yms.
Voisin vaikka elää pelkillä leivillä, mutta niiden lisäksi tulee kyllä ihan ruokaakin kiitettävästi syötyä :D
Juu, ja suklaa ja irtokarkitkin uppoavat...
 
Sinivalkoinen salmiakkikalalaatikko olis aivan ihanaa herkkua, mutta vanhemmiten olen huomannut, etten voi syödä iltasella enää salmiakkia ollenkaan. Naama on totaalisen turvoksissa seuraavana päivänä. Lisäksi saan siitä ylimääräisiä sydämentykytyksiä ja verenpaineennousua. Sitä se vanhuus teettää :whistle:
 
Salmiakista tykkään älyttömästi. Pullakin on hyvää. Kana-aurajuustokastike pastan kanssa :p . Tuorejuustokakku, sellanen suklainen ja amarettokahvi ja kaikenlaiset piiraat ja paistokset... Minä vain tykkään älyttömästi ruuasta. :heart:
 

Yhteistyössä