Millä eroon "molluskoista"?

• Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
Meillä myös lähtivät itsestään, mutta meillä ovat tulle vain noille pojille joilla on atooppinen iho, esikoisella niitä ei siis ole. Ja uskon, että kovalla rasvailulla ne lähtivät suht sukkelaan pois. Siis ihan perusvoidetta.

vieras
Meillä niitä ei ole lapsilla, vaan minulla ja miehellä. Jaloissa ja genitaalialueella. Mieheltä ovat nyt lähteneet, mutta minulla on edelleen. Ollut jo monta kuukautta, eikä mitään itsestään lähtemisen merkkejä. Pitää kokeilla tuota rasvaamista seuraavaksi. Tv:ssä myös mainostettiin jotain jäädytyslaitetta syyliin. Pitää sitä kokeilla jos ei mikään muu auta.

Tavalliset syylät ovat eria asia kuin ontelosyylät eli molluskat. Ontelosyylät ovat ihon värisiä puolipallon muotoisia, halkaisijaltaan parimillisiä ja niissä on keskellä "napa", pieni piste. Käsittääkseni jäädytykset sun muut hoidot ovat niihin tavallisiin syyliin, ei suinkaan molluskoihin!

Alkuperäinen kirjoittaja ananaskirsikka:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras ap:
Eli molluskat "johtuu" atooppisesta ihottumasta. Oonki ihmetellyt, että miten niitä on vain yhdellä lapsella kolmesta.
Ei ne pelkästään siitä johdu. Kyllä niitä voi tulla ihan terveellekin iholle. Atoppisuus vaan saattaa hankaloittaa niitä.
Minä luulen, että ne tarttuvat helpommin atooppiseen ihoon, kun siinä jokin kohta on rikki ja leviävät tälläisellä iholla helpommin kuin terveellä, siksi tuosta rasvaamisesta on apua.

Hui
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Meillä niitä ei ole lapsilla, vaan minulla ja miehellä. Jaloissa ja genitaalialueella. Mieheltä ovat nyt lähteneet, mutta minulla on edelleen. Ollut jo monta kuukautta, eikä mitään itsestään lähtemisen merkkejä. Pitää kokeilla tuota rasvaamista seuraavaksi. Tv:ssä myös mainostettiin jotain jäädytyslaitetta syyliin. Pitää sitä kokeilla jos ei mikään muu auta.

Unohda se jäädytyshommeli. Se on tarkoitettu tavallisiin syyliin, ei molluskoihin! ..eikä varsinkaan genitaalialueelle... !

Yhteistyössä