millä dpo:lla on plussa tullu testiin?

mmiilia - periaatteessa noin kyllä joo, mutta esim itselläni tuli viime kierrossakin 3 ovisplussaa peräkkäisinä päivinä. Silloinhan se on laskettava vikasta plussasta.

Kaikista varmin keino on aamulämmöt. Se päivä jolloin lämmöt humpsahtavat ylös, on dpo 1. (paitsi meillä ei-ikinä-oppikirjan-mukaan-toimivilla, joilla se lämpö matelee sinne ylös ja sittenkin saa arvailla että mikä se oikea päivä oli. Silloin lasken todennäköisimmän päivän mukaan)

Terkuin,

P123, dpo 10 (ja tuo aikaisemmin mainitsemani omituinen plussa tuli kesken pihalle , ja olen takaisin haaveilemassa siitä kolmosesta)

:hug: P123 :'( ,seurailinki siun tilannetta ku plussasit menkkojen jälkee vasta,iteltäki tuli aikoinaa esikoisesta peräti kolmet ihan normit menkat ja söin viel minipillereitä,jäi vähä tuo odotusaika lyhyemmäks.. |O Toivottavasti tärppää nyt pian uudestaan ja lähetän täältä kilotolkulla vauvaliimaa! :heart: :heart:

mmiilia
elä sit ihmettele jos on dpo:t vinksallaan... ;) Ei vaan,en oo ekspertti mut näi mie päättelin. :saint:

Upsidaysiii!!!!

Tökin tikulla jäätä, josko sitä itse pääsisi tähän pinkkaan laittaan omaa kokemusta, mutta vielä on itsellä muutama päivä aikaa, joten kahtellaan...

Mutta josko jollakulla muulla olisi jotain paljastettavaa :D

Oijoi!!!!!ONNEA TUHANNESTI kassu!!!!! :heart: :heart: :flower: Mie todistin sen viivanpaikaks,clearbluella puhas nega,ei ihan aamun eka pissa mut kuitenki... :) Ei shkki uutinen,yk 2 tää vast olikin ja miulla enteilee tätiä aina löysä maha mitä oli eilen.. :ashamed: Sitä siis oottelemaan. Pääsenpähän kuun lopussa juhlistaa synttäreitä sit :D

kassulle niin paljon onnea, että se olisi jo melkein syntistä :heart: :heart:

Jännättää kyllä torstai aamu, että mitä se minun herkkä testi oikein povaa mulle :D Sillon olisi dpo14, jos olen ovikseni oikein bongannut...luulisi herkässäkin jotain sitten näkyvän, vaikka dpo:t meneekin mulla yleensä 16 asti...jännitystä elämään sanoi kuminauha pajukepille =)

NiQ
Nostelempas tätä, mukava olis kuulla muidenkin kokemuksia :) mä sain dpo10 (?) 2h vanhenneesta pissasta selkeä viivan herkkään testiin, dpo11 aamulla viiva oli paljon selvempi, tosin ei lähestään kontrolliviivan näköinen... nyt vaan toivotaan että vaave pysyy mukana. tänään siis tehtynä tuo hieman selkeämpi viiva :)

Yhteistyössä