millä dpo:lla on plussa tullu testiin?

Oih onnea!!Jellona!!! :D :flower: :heart:
Kassu miul on vast dpo9 huomen.... :kieh: Ja oon jo kerinny testailla... :whistle: Ihan vaan kokeilumielessä.... :LOL: Eihän mitä viel oo näyttäny muuta ko niit tuttui viivanpaikkoi.... :kieh: Huomenna meinasin taas suhasta 10:n liuskaan,mites sie?

Hei! Pakko kysästä semmoista..että mistä tiedätte tarkallee noi dpo:t? Tai siis, kun itelläni ainakin ovisoireet kestää muutamia päiviä-viikon. Niin mistä tiedän mikä päivä on tarkalleen se ovis? Ja eikös siis toi dpo tarkota just päiviä oviksen jälkeen?

*tyhmä* :ashamed:

mmiilia eihän tyhmiä kysymyksiä ookkaan! ;) :D Mie ainaki tikutin ja lasken selkeestä ovisplussasta tikussa niinku seuraavanpäivän oletettu ovis ja sit seuraava ois dpo1.....Voi olla etten laske niiku pitäs ja just huomasin itekki et oon laskenu väärin... :LOL: Huomenna miulla siis dpo8

hahaa! :D Täälläkin alkaa kuumottavat hetket oleen käsillä...tänään dpo10 menossa...itellä on nuo limaoireet niin selkeät, että kun sitten iskee se kuivuus niin tiedän oviksen olleen tod.näk. edellisenä päivänä ja yleensä kolotuksetkin jää sitten pois :D

Hiisi että jännättää...näiden viestien pohjalta saan itseluottamusta ja suoranaista tyhmänrohkeutta testata jo aikaisemmin kuin pitäisi :LOL:

Okei, elikkä esimerkkinä: Jos saisin tänään ovistestiin selkeän plussa, niin huomenna olisi ovis, ja ylihuomenna dpo 1? Pakko tarkastella vielä et osaa ite sitten oikein laskeskella :D

Mulla on kans aina tosi selkeet ovisoireet, mut mun on aika vaikee silti aina hahmottaa, et mikä se tietty päivä on mihin se ovis just osuu. Eli tuntuu tyyliin siltä et mun ovis kestää monta päivää :D

Yhteistyössä