Millä vois jauhottaa kaukkuvuuan, kun ei ole mannaryynejä eikä korppujauhoja?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja höh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja olen kokeillut:
Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:
Alkuperäinen kirjoittaja .:
ja suklaakakun vuoan voi jauhottaa kaakaojauheella

:flower: tätä kokeilen!

Juu mut älä laita tummaa kaakaota. Tulee pahaa siitä pinnasta, väkevää

alkuperäinen vinkkaaja täällä vielä. juuri aitoa kaakaojauhetta siis olen käyttänyt, enkä sokerisia kaakaojuomajauheita. eikä todellakaan tule pahaa ja väkevää pinnasta, vaan kaakaojauhe todellakin sopii tummaan suklaakakkuun.

Alkuperäinen kirjoittaja olen kokeillut:
Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:
ja suklaakakun vuoan voi jauhottaa kaakaojauheella

:flower: tätä kokeilen!

Juu mut älä laita tummaa kaakaota. Tulee pahaa siitä pinnasta, väkevää

alkuperäinen vinkkaaja täällä vielä. juuri aitoa kaakaojauhetta siis olen käyttänyt, enkä sokerisia kaakaojuomajauheita. eikä todellakaan tule pahaa ja väkevää pinnasta, vaan kaakaojauhe todellakin sopii tummaan suklaakakkuun.

Makunsa kullakin, minusta siitä tulee aivan kamalan makuista. Aina kannattaa kuitenkin kokeilla :)

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Nalkuttava Talonmies:
Mä en edes jauhota kakkuvuokaa enää. Miksi se pitää jauhottaa?

Eihän se irtoa siitä muuten? Täytekakkupohjaa yritän tehdä.

Mulla on esim Nordic Waren vuokia, jotka ovat niin yksityiskohtaisia, että niitä ei edes halua yrittää jauhottaa. Myöskin silikonivuoista ja pinnoitetuista vuoista kyllä meikäläisen leipomukset hyvin irtoaa. Täytekakuilla irtopohjavuoka.

tuosta tummalla kaakaolla jauhottamisesta, että siinähän on ideana juuri se että kakun pinnasta tulee kaunis ja tumma, eikä vaaleat korppujauhon muruset pilaa pintaa. itse käytän sitä samettisen tumman pinnan saamiseksi myös pinnoitetuissa ja silikonivuoissa, vaikka pelkkä voitelukin riittäisi.

Yhteistyössä