H
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja .:ja suklaakakun vuoan voi jauhottaa kaakaojauheella
Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:Alkuperäinen kirjoittaja .:ja suklaakakun vuoan voi jauhottaa kaakaojauheella
:flower: tätä kokeilen!
Alkuperäinen kirjoittaja olen kokeillut:Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:Alkuperäinen kirjoittaja .:ja suklaakakun vuoan voi jauhottaa kaakaojauheella
Juu mut älä laita tummaa kaakaota. Tulee pahaa siitä pinnasta, väkevää
Alkuperäinen kirjoittaja .:Alkuperäinen kirjoittaja olen kokeillut:Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:Alkuperäinen kirjoittaja .:ja suklaakakun vuoan voi jauhottaa kaakaojauheella
Juu mut älä laita tummaa kaakaota. Tulee pahaa siitä pinnasta, väkevää
alkuperäinen vinkkaaja täällä vielä. juuri aitoa kaakaojauhetta siis olen käyttänyt, enkä sokerisia kaakaojuomajauheita. eikä todellakaan tule pahaa ja väkevää pinnasta, vaan kaakaojauhe todellakin sopii tummaan suklaakakkuun.
Alkuperäinen kirjoittaja Nalkuttava Talonmies:Mä en edes jauhota kakkuvuokaa enää. Miksi se pitää jauhottaa?
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Nalkuttava Talonmies:Mä en edes jauhota kakkuvuokaa enää. Miksi se pitää jauhottaa?
Eihän se irtoa siitä muuten? Täytekakkupohjaa yritän tehdä.