Millä viikolla toinen lapsi on syntynyt?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tigru87
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Tigru87

Aktiivinen jäsen
10.09.2006
3 121
0
36
...Ja millä viikoilla esikoinen?

Tässä kärvistelen tuskaisen olon kanssa, joten olis kiva kuulla miten on muilla toinen lähtenyt tulemaan.. Onko sillä mitään merkitystä että millä viikoilla esikoinen on syntynyt?

Alkuperäinen kirjoittaja Tigru87:
Eli näissä tapauksissa toinen on viihtynyt pidempään masussa? Siis mä en kestä enää... |O Jotenkin aattelin toisen tulevan nopeammin.. :headwall:

Mulla tais eka syntyä 40+3, toka 40+2 ja kolmas sitten 40+5.
Että ei niissä valitettavasti mitään järkevää logiikka yleensä ole.

Nyt mietin jo kauhulla, että kun ei vaan tämä neljäs menisi montaa päivää yli...

samaa oon miettinyt kuin ap. kovasti toivon ettei tää toinen menis yli lasketun tai edes sinne laskettuun vaan syntyis jo joskus 38+
esikoinen syntyi 40+0 joten toivon ettei tää toinenkaan siis yli menis.. valmis olisin lähtemään vaikka heti. nyt tosin vasta 36+

Alkuperäinen kirjoittaja Tigru87:
Eli näissä tapauksissa toinen on viihtynyt pidempään masussa? Siis mä en kestä enää... |O Jotenkin aattelin toisen tulevan nopeammin.. :headwall:

Kauemmin on viihtynyt masussa, mutta ponnistusvaihe mennyt vauhdikkaammin.

Esikoista ponnistin 7min, kakkosta 1 minuutin (tai mä mitään ponnistaa kunnolla ehtinytkään). Tosin kolmosta ponnistin 13 minuuttia, ettei tämä kyllä ihan päde :D

Esikoinen 42+3 spontaanisti ja kakkonen 40+4 käynnistyksellä. Mulle sanottiin kakkosesta että kun esikoinen on mennyt noin paljon yli niin luultavasti myös tämä kakkonen menis. Sain kuitenkin sitten käynnistyksen kun epäiltiin vauvan olevan isokokoinen. Esikoinenkin oli eikä kumpikaan ollut ns. sokerivauva.

Usein taitaa mennä se että vaikka kakkonen viihtyisi pidempään masussa niin koko synnytys sinänsä on sitten nopeampi. Itsellä ainakin oli kun esikoista synnytin 16h40min niin kakkosen synnytys kaikkineen kesti 4h56min.

esikoinen 39+5, kuopus 38+0. Kuopuksesta tosin puhkaistiin aamulla kalvot, kun oli päivän tullut kivuttomia suppareita ja olin auki 5cm ja esikoinen syntynyt 6h 30 min, etteivät vissiin uskaltaneet enää kotiin päästää 15km päähän. Eikös toi ole sitten käynnistetty kun kalvot jouduttiin puhkomaan?

Yhteistyössä