Tai siis milloin teillä on näkynyt?
Siis ultrassa. Vaikka jokainen varmaan tajusikin mitä tarkoitan. 
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Kiitos teille.Mulla tulee huomenna kai 6viikkoa täyteen. Eli piakkoin pitäisi näkyä viimeistään, jos on näkyäkseen. Voi että mä vihaan tätä alkuraskauden epävarmuutta. :ashamed: :snotty:
Tuota minäkin pelkään. Että ei näkyisi, ja sitten joutuisi hermoilemaan viikon-pari että onko siellä elämää. :ashamed: Mun hermo ei kestäisi nyt sitä. :snotty: Eli jos nyt jaksaisi odottaa reilun viikon. :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja millipilli:Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Kiitos teille.Mulla tulee huomenna kai 6viikkoa täyteen. Eli piakkoin pitäisi näkyä viimeistään, jos on näkyäkseen. Voi että mä vihaan tätä alkuraskauden epävarmuutta. :ashamed: :snotty:
Viikon päästä varmaan ainakin jo näkyyvoi näkyä tosiaan jo aikaisemmin, mutta mä en tästä tokasta halunnut mennä ennen kuin oli se 7 viikkoo täynnä. Oli nimittäin kamalaa esikoisen odotusaikana odottaa se kaks viikkoo onko tuulimuna vai ei kun ekassa ultrassa mitään ei näkynyt
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Tuota minäkin pelkään. Että ei näkyisi, ja sitten joutuisi hermoilemaan viikon-pari että onko siellä elämää. :ashamed: Mun hermo ei kestäisi nyt sitä. :snotty: Eli jos nyt jaksaisi odottaa reilun viikon. :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja millipilli:Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Kiitos teille.Mulla tulee huomenna kai 6viikkoa täyteen. Eli piakkoin pitäisi näkyä viimeistään, jos on näkyäkseen. Voi että mä vihaan tätä alkuraskauden epävarmuutta. :ashamed: :snotty:
Viikon päästä varmaan ainakin jo näkyyvoi näkyä tosiaan jo aikaisemmin, mutta mä en tästä tokasta halunnut mennä ennen kuin oli se 7 viikkoo täynnä. Oli nimittäin kamalaa esikoisen odotusaikana odottaa se kaks viikkoo onko tuulimuna vai ei kun ekassa ultrassa mitään ei näkynyt
Odottavan aika on pitkä. :saint:
Alkuperäinen kirjoittaja millipilli:Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Tuota minäkin pelkään. Että ei näkyisi, ja sitten joutuisi hermoilemaan viikon-pari että onko siellä elämää. :ashamed: Mun hermo ei kestäisi nyt sitä. :snotty: Eli jos nyt jaksaisi odottaa reilun viikon. :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja millipilli:Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Kiitos teille.Mulla tulee huomenna kai 6viikkoa täyteen. Eli piakkoin pitäisi näkyä viimeistään, jos on näkyäkseen. Voi että mä vihaan tätä alkuraskauden epävarmuutta. :ashamed: :snotty:
Odottavan aika on pitkä. :saint:
Se on pitkä, mutta on se lopputulos sen arvoinennimim. mahaansa kyllästynyt rv 33+