Millä viikoilla ultrassa pitäisi näkyä JOTAIN?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja aila
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

aila

Vieras
Kävin juuri alavatsakipujen takia päivystyksessä, jossa ultrasivat. Kohdussa ei näkynyt mitään, HCG-arvo 280. Viikkoja pitäisi olla 4+4. Onkohan nyt sitten kohdunulkoinen vai mitähäh? Sellainen on minulla taustalla. Olen menossa huomenna uudestaan verikokeisiin. Olipahan tosiaan niin kammo lääkäri, kiirehti vaan pois paikalta, eikä selittänyt mitään.:(

Eihän siellä tarvitse mitään vielä tossa vaiheessa näkyä, voi olla ihan normikin. Hcg on ihan normaali ja vasta yli 1000 näkyy ultralla varmasti edes jotain, näin mä olen antanut itseni ymmärtää.

Paljon voimia odotteluun, toivottavasti on normaali raskaus :hug:

Kiitos infosta, eli kaikki voikin olla ok vaikka mitään ei näkynytkään. Oli tosiaan uskomattoman tympeä lekuri, kommetoi jopa että onpas nopealla aikavälillä lapset tehty... Lapset syntyneet 02/08 ja 08/09, nyt toivottu la 02/11. Eli kaikkien ikäero 1,5vuotta. Ei mikään paha mielestäni.

Kävin tänään uudestaan, hcg 1100, kohdussa joku "pussukka". Lääkäri oli ikävä kyllä sama kuin viimeksi, joten tyylilleen uskollisena totesi ettei ole ihan normaalissa paikassa. Kuitenkin kohdussa oli. Ensi viikolla uudestaan... Kamalaa tämä epätietoisuus!

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Kävin tänään uudestaan, hcg 1100, kohdussa joku "pussukka". Lääkäri oli ikävä kyllä sama kuin viimeksi, joten tyylilleen uskollisena totesi ettei ole ihan normaalissa paikassa. Kuitenkin kohdussa oli. Ensi viikolla uudestaan... Kamalaa tämä epätietoisuus!

Miten voi olla "ei normaalissa" paikassa, mutta kuitenkin kohdussa?

Voimia odotteluun, tee siitä lääkäristä valitus.

Ajattelin oikeasti tehdä siitä puoskarista valituksen. Ei edes näyttänyt monitoria minulle, toisin kuin kaikilla aikaisemmilla kerroilla aikaisemmissa raskauksissa. Ai, ja tokaisi sitten että oikeassa munasarjassa on "jotain epämääräistä muutosta". Kysyin että mitä, niin sanoi vaan että katotaan myöhemmin. Poistuin sieltä ihan itku kurkussa...

Hassua muuten (tai vähän vähemmän hassua) , kun otin jo yhteyttä neuvolaan, neuvolantäti kysyi olenko harkinnut adoptiota, kun on jo kaksi näin pientä!!!!!!! Siis mitähäh?! Että näin täällä Pirkanmaalla... Kaikki lapset siis ihan suunniteltuja...

:o Ai adoptiota!!! Kumma ettei aborttia.

Mulla tuli mieleen siitä "ei ihan normaalissa paikassa", että jos on tosi alhaalla, vaikkapa siellä kohdunkaulan kanavassa (mikä ei ole kyllä hyvä ollenkaan). Miten tosiaan olis yksityinen ultra ens viikolla?

Joo-o, oikeasti ehdotti adoptiota kun onhan mulla jo kaksi... Halusin sitten yllättäen toisen neuvolantädin. Kysyi kyllä myös että olenko jo päättänyt että pidänkö vai teenko abortin.......

Yhteistyössä