Millä viikoilla olet kertonut neljännestä, viidennestä+ raskaudesta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Katariina
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Aika alussa jo kerroin.. Tai no mun äiti huomas sen jo 3. kuulla - ettei tarvinnut kertoa.. :D Olivat kyllä noi mun vanhemmat vähän ihmeissään. Kun se kaksi lasta nyt vaan pitäis kaikille riittää... :D

Heh...mielenkiintoinen kysymys, ilmeisesti Sinäkin tunnet jo "syyllisyyttä" kun on noin mones raskaus tulossa. Olen itse ollut samanlaisessa tilanteessa...mulla oli 2 lasta ennenkuin tapasin mieheni ja saimme yhteisen lapsen. Sitten kun aloin odottamaan toista yhteistä niin vielä oltiin ymmärtäväisiä mutta kun kolmas oli tulossa, alkoi jo ihmiset kyselemään ja vihjailemaan. Luulivat vielä että siks odotan kun kaikki edelliset oli tyttöjä. No seuraava sitten oli poika ja kaikki varmaan luulivat että siihen loppuu. Mutta kun vielä aloin odottamaan niin todellakaan onnittelijoita ei tainnut olla kuin yksi....muut kyseenalaistivat SUURESTI koko raskauden.....kerroimme vasta ollessani 15 rv....ja sekin oli ihan liian aikaisin. JOS vielä raskaudun, niin en aio kertoa ollenkaan....mitäs se muille kuuluu, eivät kuitenkaan osaa iloita ;)

Yhteistyössä