Millä vastustuskykyä paremmaksi??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja alati sairas
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

alati sairas

Vieras
Maitohappobakteereja kai? Mutta mitä merkkiä ja mistä? Eikö nuo apteekin relat olo aika kalliita?
reilu 3v:lle ja itselle ajattelin ostaa jos niistä olisi edes jotain apua.
Onko tietoa/kokemuksia?

ratiopharmin maitohappobakteereja olen syönyt kohta vuoden verran, ovat edullisia. Lapsille antanut silloin tällöin Sana-Solia.
Mutta ennen kaikkea terveellinen ruokavalio, riittävä liikunta ja ulkoilu; siinä minun eväät terveenä pysymiseen.

Maitohappobakteerit ovat kaikista parhaita nostamaan vastustuskykyä. Mutta ne kannattaa ostaa tuolta luontaistuotekupasta koska ne ovat kaikistya tehokkaimpia. Relat ovat surkeimpia ja tolkuttoman kalliita.
Itse käytän Probiiooti plussaa joka päivä itselläni ja pojalla 2v ja ei olla enää sairasteltu pitkiin aikoihin :)

Alkuperäinen kirjoittaja Äitiliini:
Maitohappobakteerit ovat kaikista parhaita nostamaan vastustuskykyä. Mutta ne kannattaa ostaa tuolta luontaistuotekupasta koska ne ovat kaikistya tehokkaimpia. Relat ovat surkeimpia ja tolkuttoman kalliita.
Itse käytän Probiiooti plussaa joka päivä itselläni ja pojalla 2v ja ei olla enää sairasteltu pitkiin aikoihin :)

Muistatko mitä maksaa ja onko kapseleita vai mitä?
Kiitos

Me ollaan nyt syöty noita Lacto Seven tabletteja ja vähän on sairastettu. Tyttö on välttäny päiväkodista kaks vatsatautia ja vesirokon :D Muutenki sairastellu vähän, nyt on kyllä flunssassa mut ei liene mikään ihme kun mä olin 2 viikkoo flunssassa ennenku tyttöön tarttu.

Apteekista mä oon ostanu ja kalliitahan ne on mutta ennemmin mä noita tytölle syötän ku siivoon oksuja. Pitäs tosissaan käydä jostain luontaistuotekaupastakin kattoo, eipä oo tullu mieleen..

lypsää vielä kokemuksia =)
Onko joku todennut, että ei tilanne ole juuri sen parempi vaikka näitä syökin?
ja miten pitkään pitää käyttää, että alkaa vaikutusta olla?

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
lypsää vielä kokemuksia =)
Onko joku todennut, että ei tilanne ole juuri sen parempi vaikka näitä syökin?
ja miten pitkään pitää käyttää, että alkaa vaikutusta olla?

No en ole huomannut parannusta meidän lapsen tilanteeseen, vaikka annan maitohappobakteereja ja luomumaitoa ja ties mitä (uskomus)hoitoa. prkl. Kai ne taudit on vain sairastettava ja sitä kautta vastustuskyky hommattava.

Yhteistyössä