Millä "varaston haju" pois vaatteista?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Sain kaverilta vauvalle vaatteita. Muutoin ihan hyväkuntoisia, mutta on säilyttänyt nitä varastossa ja haisee.. Oon pessyt vaatteet kahteen kertaan koneessa samalla pesuaineella, jota vauvalle käytän. Haju ei lähde pois.

Kuulin, että etikan lisääminen pesuveteen tai huuhteluveteen auttaisi. Googlaa etikkavinkit tai jotain sellaista ja etsi tieto netistä. Siis noi määrät, paljonko etikkaa / koneellinen pyykkiä.

Kaikki home ei näy. Mä kun edellisestä asunnosta lähdin niin kaikki piti pestä, home ei näkynyt asuntoonkaan silloin vielä, oli sellasissa ilmasotintikanavissa. Kädet kyllä kutisi joka kerta kun laitoin seuraavan koneellisen vaatetta pesuun. Olis menny hävitykseen ihan kaikki jos ei pesu ois auttanut. Ja vaan osassa oli sijainnista riippuen tunkkanen tuoksu, suurin osa ei mun tukkoseen nenään sillon haissut miltään, käsissä kyllä huomas, kun pohjalla on jo homeallergia ihan peruskouluaikaan koulurakennuksesta saatuna.

Sama juttu lapsuudenkotikunnan kirjaston kirjojen kanssa. Kädet kutiaa ja nenä vuotaa, keuhkotkin nopeesti tukossa jos niitä erehtyy selaamaan. Homeessa ko. rakennus, kirjoissa ei näy vesijälkiäkään vaikka katto vuotaa kuin seula.

Yhteistyössä