Millä tuloilla lainaa 30v 130 000e?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Melko kova vastike!
Mutta vastaus: meillä nettotulot siinä 3200 - 3500 lapsilisineen. Tuon suuruinen laina, jota maksetaan kuussa n. 800 e. mutta vastike rivari neliössä 230 e. Tämäkin on tietääkseni jo keskimääräistä suurepi vastike täällä päin.

Me otettiin lainaa juuri tuo 130 000e. Silloin vain mies oli töissä ja mä opiskelin eli vain miehen tulot huomioitiin. Miehen tulot vaihtelee kuukausittain, mutta keskiarvo brutto n.2600e/kk. Maksuaika on 25 vuotta. Lainaa maksetaan 625e/kk ja yhtiövastiketta 120e/kk. Rivarineliön sähkölaskua keskimäärin 100e/kk. Niin ja vedestä jotain. Tällä tavalla mennyt kivasti. Enempiä ei just nyt voitais maksaa, kun on autolaina ja mä kotiäitinä.

Alkuperäinen kirjoittaja Nalletar:
Me otettiin lainaa juuri tuo 130 000e. Silloin vain mies oli töissä ja mä opiskelin eli vain miehen tulot huomioitiin. Miehen tulot vaihtelee kuukausittain, mutta keskiarvo brutto n.2600e/kk. Maksuaika on 25 vuotta. Lainaa maksetaan 625e/kk ja yhtiövastiketta 120e/kk. Rivarineliön sähkölaskua keskimäärin 100e/kk. Niin ja vedestä jotain. Tällä tavalla mennyt kivasti. Enempiä ei just nyt voitais maksaa, kun on autolaina ja mä kotiäitinä.

Kiitos tähän astisille =)
Meillä on kotiäiti, työssä käyvä isä -tilanne ja tulot vielä paljon teitä vähemmän. Mutta vuokraa maksetaan 800e asumistuen jälkeenkin ja mieluummin omaan ne roposet laittaisin...
Saa laittaa vielä lisää esimerkkejä =)

Yhteistyössä