Millä täytän tortillat??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "nora"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
broilerikastike, salaattia, kurkkua, tomaattia, punasipulia, ananasta, fetajuustoa, oliiveita, ja valkosipulisalaattikastiketta ja salsakastiketta! kaikki saa täyttää itse ja laittaa niitä täytteitä kun itse tykkää!

Mun tortilla koostuu näistä: creme fraiche pohjalle, sitten ihan tavalliseen tapaan maustettua ja paistettua jauhelihaa/broilerisuikaleita tai sulatettuja katkarapuja, makeaa sipulia, ananasta, salsaa, auramurua ja jäävuorisalaattia.

Paista maustamattomat br- suikaleet, sekaan puol prk uncle benz oriental chili ja saman verta vettä suurusteella. Sit letun päälle ranskankermaa chunky salsa mediumii, salaattia, tomaattii kurkkuu ja sipulia. Ihanaa ja helppoo, oikun rupeskin tekee mieli herkutella...

Fajitas maustettua broilerin fileesuikaletta, tomaattia, kurkkua, salsa-kastiketta ( medium), creme fraiche, juustoraastetta, sipulia, paprikaa, jalopenoja, kiinankaalia. Tässä meidän täytteet nam, tulipas nälkä! Tänään juuri kaupasta haettiin nuo tarvikkeet, huomenna syödään!

Olen kuullut naisen värkistä puhuttavan tortilla nimellä :D Ehkäpä se pitää paikkansa kun katselee niitä syötäviä sen jälkeen kun on täytteet laittanut.

Alkuperäinen kirjoittaja vielä sileä kuin mikä;22781907:
Olen kuullut naisen värkistä puhuttavan tortilla nimellä :D Ehkäpä se pitää paikkansa kun katselee niitä syötäviä sen jälkeen kun on täytteet laittanut.

Onko sulla siellä salaatinlehti? :D

onhan sitä piparia,torttua ja piirakkaa..

mahtaa olla melekonen värkki jos sieltä jauhelihaa ja jalpenoja törröttää

[QUOTE="kuku";22781951]mahtaa olla melekonen värkki jos sieltä jauhelihaa ja jalpenoja törröttää[/QUOTE]

Aika usealla on vastaavan näköinen kun katselee.
vaikka uimahallissa kun ne istuu jalat koukussa lauteilla, en tiedä miksi mutta osa tekee niin vastapäätä, jaiks.

Yhteistyössä