Millä tavoin hemmottelette itseänne?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mammatus..
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mammatus..

Vieras
Siinäpä se kysymys tulikin. :) Tuli vaan mieleen, kun lapsi on jo nukkumassa ja mies on töissä niin mites sitä itteään vois hemmotella muutakun syömällä jotain hyvää ja kattomalla telkkua? Miten te yleensä hemmottelette itseänne ja milloin?

:) mä ainakin yksin ollessa,pitemmän ajan,ensin surffailen naisten hömppäsivuilla,selailen jotain blogeja ym,ja syön itseni ähkyyn herkuista.(tän asian voisin muuttaa!),ja kuuntelen musiikkia kuulokkeilla.sen jälkeen vetäydyn suihkuun jossa kuorin ihon jokapuolelta itsetehdyllä kuorinta-aineella,ja hoidan varpaat ja kynnet. :) tätä ei tapahdu kovin usein.

hyvällä punkulla. Sitä on turha tarjota mun miehelle, se vaan kittais sen maistelematta. Yksikseni saan maistella ja naatiskella.

En "tiedä" viineistä mitään, ja kallein ostamani tais olla 17e, eli ei vielä mitään viininharrastajaviinejä (yli 30e...)

Esim. kasvonaamiolla, sen voi tehdä ihan perus elintarvikkeistakin, googleta. :) Sitten vähän jotain hyvää juomista, esim. lasi viiniä ja itse tehty pikamanikyyri.

Päivällä yleensä siivoan kämpän tip top (tää on tärkee :D ) Sitte teen yleensä jotain ruokaa mistä mies ei niinkään pidä. Käyn saunassa, otan peiton olkkariin ja katon jonku aivan aivot narikkaan hömppäleffan kynttilänvalossa. Ihana olla vaan siistissä kämpässä ja tuoksukynttilät tuo hyvää tuoksua sinne =)

Juuri hemmottelin. Ostin itselleni Calvin Kleinin ja Gantin saappaat talveksi. Ja kävin kampaajalla. Mulle hemmottelu on jotain omalla mittapuullani luksusta. Usein ulkonäköön panostamista. Joskus vaikka matka tai ilta hyvässä ravintolassa hyvän ruoan ja viinin parissa. Joskus oopperakäynti, teatterikäynti tai elävää musiikkia (klassista, jazzia tms).

Kyllä mullaki hemmottelu on usein jotain "isompaa" kuin leffa kotona mutta tässä tapauksessahan ap:lla oli lapsi kotona nukkumassa :D Ei sillo vissii kampaajalle tai ulos lähdetä mitä itekki tulee tehtyä jos olis mies kotona :D

Käyn suihkussa, joskus jopa kylvyssä, kuorin kasvot ja kropan, laitan hius- ja kasvonaamiot. Samalla kun naamio vaikuttaa luen jotain hömppää ja juon lasin viiniä. Hoidan jalat ja kynnet kuntoon.

Ihan paras hemmottelu on mulle ollut aina joku ihana naistenlehti, etenkin nyt ulkomailla asuessa se on parasta kun saa paketin/tuliaisia kotimaasta ja saa keskittyä siihen ihan yksin.

Kyllä mullaki hemmottelu on usein jotain "isompaa" kuin leffa kotona mutta tässä tapauksessahan ap:lla oli lapsi kotona nukkumassa :D Ei sillo vissii kampaajalle tai ulos lähdetä mitä itekki tulee tehtyä jos olis mies kotona :D

Jos tuo oli mulle tarkoitettu (mainitsit kampaajalla käynnin), ap taisi kysyä tuossa yleisestikin, miten hemottelemme itseämme ja milloin;)

[QUOTE="maija";24582798]En hemmottele itseäni. En ehdi, perhe vie kaikki aikani ja voimani.[/QUOTE]

Vooi, haluatko sääliä vai mitä?
Miksi pitää aina tulla mukaviinkin ketjuihin ruikuttamaan, tsiisus tätä suomalaisuutta.

No mun ihan vakio on kylpy, (joo, meillä on kylpyamme) =) jossa on höysteenä kylpyvaahtoa ja/tai kylpysuolaa, erilaisia tuoksuja, kun semisti keräilen niitä, aloe vera on mun suosikki.

Otan kylpyyn mukaan joskus tölkin lempisiideriäni, ja kirjan. Tänä iltana oli Rekordeligin mansikka-lime-siideri ja Juha Vuorisen Juoppohullun päiväkirja osa 4-vaippaihottuma. :)

Hemmottelen itseäni vähän väliä.

Syön sitä mitä mieli tekee, esim. tonnikala-kurkku-ruisleipää.

Nukun lasten leikkiessä/päiväunilla ollessa unoset peltorit päässä.

Luen lehtiä, esim. vauvalehti/kaksplus...

Käyn suihkussa tai jopa saunassa ja oon vain ja otan rennosti. Pesen kunnolla itseni ja ajan kans, sheivaan, rasvaan jne...

Teen sellasta ruokaa, jota mieli halajaa.

Makaan sohvalla ja katson kun lapset leikkii ja nautin lapsistani.

Ompelen. Neulon. Piirrän. Kirjoitan. Suunnittelen uusia kujeita.

Soitan kaverille. Tekstailen miehelleni töihin.

Selailen nettiä. Luen mitäs nyttiä. Etsin tietoa eri aiheista.

Käyn hierojalla, intialaisessa päähieronnassa ym rentouttavassa.

Leikkaan itse hiukseni jos on oikeen kunnolla aikaa keskittyä.

Laittaudun, pukeudun parhaimpiini.

Käyn kävelyllä. Vaikka lapset rattaissa/pulkassa/pyörässä.

Ym ym ym.

Viime aikoina oon kokenut hemmottelevani itseäni kun olen rauhassa saanut hetken olla netissä, valkkarilasillinen vierellä. Tämä siis iltaisin, lapsen mentyä nukkumaan.

Päiväunet on yksi parhaista hemmotteluista...nykyään harvinaista herkkua.

Yhteistyössä