millä tästä mässäilystä eroon

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ..
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

..

Vieras
elikkäs kun syön niin syön kauheitä määriä eli aina niin paljon että on ähky ja iltaisin pitäs koko ajan olla jotain mussutettavaa.
äsken tein itselleni tonnikalasalaatin että sais jotain syötävää, mutta sen kun söin niin aina vaan tekis mieli syödä ja enää ei oikeen salaatti uppois.

eli siis ei auta nyt vinkiks että syö porkkanaa tai pilko vihanneksia. ei se vaan riitä mulle.:D voin syödä niitä ihan törkeesti ja vielä sen jälkeen himoita jotain muuta

jaah,vaikee neuvoo. oikeestaan ainoostaan totaali kieltäytyminen auttaa mulla. tarvii selkärankaa ja paljon sanoa kaikelle ei. toisaalta joskus auttaa sekin että on syönyt 5 kertaa päivässä sopivasti. mutta jos meetkin syömää namia keskenpäivän ni illalla on tiedossa kova taistelu ittensä ja jääkaapinkanssa.
mulla jos sokerit heittelee sorrun useimmin. kun taas sokerit kokopäivän tasasina pystyn vastustaan kiusausta paljon paremmin.

Siitä pitää vain oppia pois. Se on semmosta tyhjän tilan täyttöä, eikö? Töllöä katsellessa kaipaa muka jotain syötävää, tai tietokoneella istuessa... Ja kun on syöty, hups, mihin ne katos ihan huomaamatta. Jos kuitenki jättää syömättä esim ohjelman aikana, ohjelman loputtua huomaa että menihän se varsin hyvin ilmankin. Sitä kuvittelee etukäteen tarvitsevansa, vaikka itse tilanteessa sitä syötävää ei sit tarvi kun keskittyy ruudun toljottamiseen.

Kaikista paras olis ku tekis jotain työtä tai jotai näpertelyä, ei edes välttämättä muista syödä silloin. :D

minä siis aloittaja. tuolloin vaan harmaana.

eli mulla pieni lapsi ja olevinaan en ehdi enkä pysty syömään säännöllisiä aterioita.
tosin kouluaikoina kun söi aamupalan, koululounaan, välipalan ja vielä päivällisen niin tilanne oli aivan sama ja silloin piti vielä koulussakin jatkuvasti mässätä. joten en usko että se säännöllisyyskään mua auttais.
purkka ei auta sitä kokeilin sillon koulussa.
päivät on helppo olla syömättä juurikin sen takia kun koko ajan jotain tekee .mutta heti kun vähänki on sellaista "tyhjää" aikaa tai lähinnä sellaista että samalla pystyy syömään vaikka jotain tekisikin niin sitten taas mätetään.
välillä pystyy sanomaan ei. mutta tuntuu että se on sellasta kärvistelyä eikä oo yhtään mukavaa rentoutua.

[QUOTE="xyz";22717196]Älä osta sitä mässättävää ruokaa. Käyt kerran viikossa kaupassa ennakkoon suunnitellun ruokalistas kanssa.[/QUOTE]

tää toimis joo. jos se himo sitten ajan kanssa katoais. oon kyllä kiukkunen ku ampiainen jos ei mitään ole kun mieli tekee. ja voin tosiaan syödä vaikka kaakaojauhetta.:D

Yhteistyössä