millä tasaatte oloa vatsataudin loppumainingeissa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nyyrylä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

nyyrylä

Vieras
Ollut tässä pari päivää hirveä ripuli, joten olen keskittynyt lähinnä juomiseen. Tänään syönyt yhden gefilus jugun ja kasvissosekeittoa. Mietin et varmaan heikko olo ja vapina johtuu siitäki ettei syö..

Meil on floridalia, mut sitä en kyllä parhaalla tahdollakaan saa juotua. Ihmettelen miten mun lapsi sitä joi ku oli itse kipeä. :D

Maha vielä möyryää ja kipuilee, vessanki on hyvä olla lähellä, mut muuten olo alkaa paranemaan. Mietin että mitähän sitä sitten kannattaa syödä?

Kun mulla on vatsatauti, juon jaffaa, koska sitä on helpoin oksentaa... ja sen pitää olla hartwallin keltaista, ja ehdottomasti aidolla sokerilla eikä millään makeutusaineella.

Kun alan toipua, yritän kasvisliemikuutiosta tehdyllä keitolla, mustikkasopallaa ja vihreällä teellä saada oloani paremmaksi. Ja pakko mun on myös se kaksi lusikallista kahvia saada sisääni, vaikka ei kahvi yhtään maistu (mutta saan kofeiininpuutteesta päänsäryn).

Sitten keitän kananmunia ja syön vaaleata leipää, joskus vähän suolakurkkua. Ja piimä ja maustamaton jogurtti tietysti kuuluvat kuvioon nekin.

Yhteistyössä