Millä tämän muksun saa ulos??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja slum
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

slum

Vieras
rv 41+2, monta monta päivää jo supistellut epäsäännöllisesti, aina loppuu muutamassa tunnissa... Mitä tulisi tehdä supistusten alkaessa, jotta jatkuisivat? Kävellä vai levätä? Jo tässä on makoiltu kyllästymiseen asti sängyssä, pakko alkaa jotain tekemään vauvan ulos saamiseksi... Kyllä kyllä, tulee kun on valmis, paikat on valmiina kehossa, joten vauhtia vain kaipaisi...

hypit tasajalkaa ilman housuja? juot niin paljon vettä että paine puristaa muksun pihalle? kaivat lusikalla?

oikeesti, mitä sä odotat että tämmöseen vastataan?

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
hypit tasajalkaa ilman housuja? juot niin paljon vettä että paine puristaa muksun pihalle? kaivat lusikalla?

oikeesti, mitä sä odotat että tämmöseen vastataan?

No sinulta en odottanut mitään, tarvii vastata tai edes avata jos niin kovasti ärsyttää?

Ei sitä oikein voi itse mitään tehdä jos ei vauva ole valmis syntymään. Sitten taas jos paikat on tarpeeksi kypsät, voi vaikkapati seksiä kokeilla, spermassahan on prostaglandiinia joka edesauttaa supistuksia :)

Alkuperäinen kirjoittaja Chala:
Ei sitä oikein voi itse mitään tehdä jos ei vauva ole valmis syntymään. Sitten taas jos paikat on tarpeeksi kypsät, voi vaikkapati seksiä kokeilla, spermassahan on prostaglandiinia joka edesauttaa supistuksia :)

Jeps, paikat on kypsät kyllä ja seksin jälkeen yleensä onkin alkanut supistella mutta aina ne loppuu...

Alkuperäinen kirjoittaja slum:

Jeps, paikat on kypsät kyllä ja seksin jälkeen yleensä onkin alkanut supistella mutta aina ne loppuu...

Seksiä saunassa? Jos tehostuis vaikutus ;) Älä ainakaan ihan hulluna ala rehkiä ja yrittää sillä saada suppareita aikaiseksi, synnytykseenkin tarvitaan voimia. Yleensähän synnytykset alkaa yöllä kun kroppa saa levätä ja kohtu työskennellä rauhassa, tai ainakin tämä oli terkan ja parin kätilön teoria :)

Mutta kait ne voi silti sitä vauhdittaa, siis synnytyksen alkamista. Meillä oli seksikielto päällä 36 viikon jälkeen, kun alkoi tosissaan supistella. SSS=Siivous, sauna ja seksi. Tuossa järjestyksessä.

Seksiä saunassa? Jos tehostuis vaikutus ;) Älä ainakaan ihan hulluna ala rehkiä ja yrittää sillä saada suppareita aikaiseksi, synnytykseenkin tarvitaan voimia. Yleensähän synnytykset alkaa yöllä kun kroppa saa levätä ja kohtu työskennellä rauhassa, tai ainakin tämä oli terkan ja parin kätilön teoria :)

En ala rehkiä, eipä enää tämän vatsan kanssa onnistu edes :D Mutta mites se nyt on, kun ne supistukset alkaa, onko kävely edesauttava tekijä vai hidastaako?

Yhteistyössä