MILLÄ SUMMALLA ANTAISIT?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja anna lee
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

anna lee

Vieras
Kysymys siis kuuluu, mikä olisi summa, jolla sinut ( kehosi ) voisi esim. pariksi tunniksi ostaa seksiä varten? Ei mitään hc:tä, tavallista panemista ja poskeenottoa vaan.

Olen nainen, perheellinen.Jos tyyppi ei olis vastenmielinen, niin ehkä kymppitonnilla lähtisin, alle sen en suostuis.

Ilmaiseksi voisin antaakin;)

Alkuperäinen kirjoittaja anna lee:
Kysymys siis kuuluu, mikä olisi summa, jolla sinut ( kehosi ) voisi esim. pariksi tunniksi ostaa seksiä varten? Ei mitään hc:tä, tavallista panemista ja poskeenottoa vaan.

Olen nainen, perheellinen.Jos tyyppi ei olis vastenmielinen, niin ehkä kymppitonnilla lähtisin, alle sen en suostuis.

niinpä niin kaikki naiset on joko h.....ia tai hulluja jos 100 000 € antaa on h... jos ei on hullu :)

Alkuperäinen kirjoittaja huuruu:
Alkuperäinen kirjoittaja opiskelijatyty:
Viitisen sataa tunnilta. Mutta ehtona että saan valikoida sopivan asiakkaan :D

Jos saisin valita itse sopivan asiakkaan niin voisin vaikka maksaa siitä!!

Meinasin lähinnä että jos saisin kieltäytyä ehdottoman epämiellyttävästä tyypistä. Tuskin nyt kukaan joka naisen unelma alkais maksamaan seksistä ;) Jos tyyppi ois ihan ok niin lähtis kyllä alle viiden sadan.

mä annan kaikille for free!!!

no hei, aika halvalla antaisit, opiskelijatyty!? miksi?

joo, huorahan sitä on, jos rahasta - vaikka summa ois mikä - antaa, mutta ei nyt MILLÄÄN alle ton kymppitonnin sentään VOI lähtee...jos huoraks alkaa, niin kyllä siitä pitää olla hyötyäkin...

no, tää on nyt leikkiä vaan. kunhan höpisen:)

Eihän tässä kysymyksessä ole mitään mieltä jos saa partnerin valita, suurin osa naisista antaa elämänsä aikana ilmaiseksi monille miehille ja toisilta oikein kinuavat.

Huorana ei asiakkaita valita miellyttävyyden mukaan, kaikki rahat otetaan ellei sitten ole väkivaltainen tms.

Kysytään mielummin näin, millä hintaa antaisit näille tuon kahden tunnin hoidon:
1 Sumopainijamestari, painoa 300kg
2 Presidenttiehdokas Obama
3 Microsoftin pääjohtaja Bill Gates

^ Nuo kaikki on kyllä sellaisia henkilöitä joilla olisi varaa maksaa ties miten paljon... Mutta halvin hinta millä lähtisin vastaavan näköisen henkilön mukaan kahdeksi tunniksi:

1. 4000€ (edellyttäen että säilyn ehjänä)
2. 1000€
3. 2400€

Nuokin alkaa olla jo sellaisia rahoja joiden suuruutta en käsitä. Ehkä sitten joskus kun pääsee töihin. :)

joo, huorahan sitä on, jos rahasta - vaikka summa ois mikä - antaa, mutta ei nyt MILLÄÄN alle ton kymppitonnin sentään VOI lähtee...jos huoraks alkaa, niin kyllä siitä pitää olla hyötyäkin...
Eikö se mene pikemminkin niin, että prostituoitu ottaa maksun ja huora taas saa antamisen ilon :)

joo, näin se on. hassulta onkin aina kuulostanut se, että naiselta kysytään ( jos nyt sellaista kukaan kysyy, mutta ) "annoitko", miehetä taas "saitko".

itse olen aina ajatellut kyllä ensisijaisesti "saavani".

Yhteistyössä