millä sais lapsen p*skan hajun pois käsistäni?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja fiola
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Kökkönen:
Alkuperäinen kirjoittaja turkilmas:
Mä muuten just muistin että mullakin aina mukamas haisi kädet kakalle ja se haju majaili mun nenässäkin pitkään :x . Kummasti vaan se aika kultaa muistot mutta nyt on taas tuo sama ihanuus tiedossa uudelleen :|

Me just kaverin kanssa mietittiin että ollaan me äidit kyllä tyhmiä, just kun on yhden lapsen saanu pois vaipoista ja oppimaan pöntölle ja muutenkin kaikki jo sujuu helposti niin eiköhän tehdä sitten lisää lapsia ja sama rumba :laugh:

No sanos muuta. Ja meillä vielä poika on jo 7-vuotias ja tässä vaiheessa alkaa uudelleen kaikki valvomisineen kaikkineen.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
.Kummallista tuo neidin kakka,mummi ja mieskin välttelee tytön pyllyn pesua kun käsi haisee seuraavat 2 tuntia...

Joskus olen miettinyt, että johtuuko se lapsen ruokavaliosta. En ole saanut selvyyttä. Ostakaa kertakäyttöhanskoja niin kauan kuin vaiva jatkuu.

Alkuperäinen kirjoittaja Hankey:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
.Kummallista tuo neidin kakka,mummi ja mieskin välttelee tytön pyllyn pesua kun käsi haisee seuraavat 2 tuntia...

Joskus olen miettinyt, että johtuuko se lapsen ruokavaliosta. En ole saanut selvyyttä. Ostakaa kertakäyttöhanskoja niin kauan kuin vaiva jatkuu.

mä käytän pieniä kantti kertaa kantti pyyhkeitä eli pesulappuja, ne on käteen sopivia ja helposti voi huuhtaista ja pesaista pyllyn lavuaarilla ja sitten laittaa pyyhe vaikkapa hedelmäpussiin pesua odottamaan ja eikun seuraavaan pyykkikoneeseen.

Minä käytän ensin Lidlin kosteita toilet papereita(rasiassa), ja sitten vasta huuhtasen mukulan lavuaarissa. Jos uhkaa jäädä haisemaan, niin hankaan jollain mikroliinalla tai sudilla saippuan kera.

Yhteistyössä