millä sais lapsen p*skan hajun pois käsistäni?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja fiola
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Sitruunamehu, se mitä on niissä keltaisissa sitruunan näköisissä pulloissa. Huolellinen pesu, astianpesuaine... Kyllä mullakin tavallinen vauvankakan haju lähti miedolla saippualla, mutta ripuli jäi kyllä tuoksahtamaan ja tuli kokeiltua jos jotakin. Meillä vieraili rota aikoinaan.

Lisäystä vielä, pesun jälkeen vaikka käsihuuhdetta ja vielä sen päälle hyvälle tuoksuvaa käsi- tai vartalovoidetta. Toimii ilman huuhdettakin, mut jos haluaa bakteerit varmasti tuhota, niin sit kannattaa käyttää huuhdetta.

Alkuperäinen kirjoittaja Ojanperän Hilma:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja olkinalle:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Kyllä mun käsistä ainakin lähtee ihan miedolla saippuallakin...?

No niin minunkin.

Kuin myös

Mitenkäs tämä tieto ap:tä auttaa?

Pistää vaan ihmettelemään, että millaista torttua se ap:n lapsi sitten oikein päästelee :whistle:

Joskus haju jää vain omaan nenää ja vaikka oikeasti ei haisekaan enää miltään, haju tuntuu nenässä. Jos käytät pesuun kosteusvoidetta, sinun ei tarvitse niin paljon hangata.

Alkuperäinen kirjoittaja Kökkönen:
onks teillä se käsisuihku? mä vetelen aina isommat paskaköntit sillä veks ja hienosäätö sitten kädellä ja sillon sitä kamaa ei enää niin paljoa oo että haisis :)

ei ole käsisuihkua,mutta tuolla ammeessa suihkuttelen,pahimmat klöntit kyllä suihkun paine vie mennessään,mutta loput pakko kädellä avittaa,ettei jää likaiseksi.Kummallista tuo neidin kakka,mummi ja mieskin välttelee tytön pyllyn pesua kun käsi haisee seuraavat 2 tuntia...

Mä muuten just muistin että mullakin aina mukamas haisi kädet kakalle ja se haju majaili mun nenässäkin pitkään :x . Kummasti vaan se aika kultaa muistot mutta nyt on taas tuo sama ihanuus tiedossa uudelleen :|

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Kökkönen:
onks teillä se käsisuihku? mä vetelen aina isommat paskaköntit sillä veks ja hienosäätö sitten kädellä ja sillon sitä kamaa ei enää niin paljoa oo että haisis :)

ei ole käsisuihkua,mutta tuolla ammeessa suihkuttelen,pahimmat klöntit kyllä suihkun paine vie mennessään,mutta loput pakko kädellä avittaa,ettei jää likaiseksi.Kummallista tuo neidin kakka,mummi ja mieskin välttelee tytön pyllyn pesua kun käsi haisee seuraavat 2 tuntia...

:laugh: :laugh: En ihmettele että välttelevät!
Pyyhi isommat klöntit ensin paperilla ja pyttyyn.

Alkuperäinen kirjoittaja Hankey:
Joskus haju jää vain omaan nenää ja vaikka oikeasti ei haisekaan enää miltään, haju tuntuu nenässä. Jos käytät pesuun kosteusvoidetta, sinun ei tarvitse niin paljon hangata.

no ei mun käsi kyllä normaali pesun jälkeen enää haissut kun muitten lapsieni pyllyjä olen pessyt.Outoa tavaraa tuon meidän perheen ainoan rinsessan kakka..

Alkuperäinen kirjoittaja turkilmas:
Mä muuten just muistin että mullakin aina mukamas haisi kädet kakalle ja se haju majaili mun nenässäkin pitkään :x . Kummasti vaan se aika kultaa muistot mutta nyt on taas tuo sama ihanuus tiedossa uudelleen :|

Me just kaverin kanssa mietittiin että ollaan me äidit kyllä tyhmiä, just kun on yhden lapsen saanu pois vaipoista ja oppimaan pöntölle ja muutenkin kaikki jo sujuu helposti niin eiköhän tehdä sitten lisää lapsia ja sama rumba :laugh:

Yhteistyössä