F
fiola
Vieras
kun pesen sen kakkapyllyn(2v),niin haju ei lähde kädestä kun kulumalla!Oon kokeillut saippuaa,sitruunasaippuaa ja käsihuuhdetta.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kyllä mun käsistä ainakin lähtee ihan miedolla saippuallakin...?
Alkuperäinen kirjoittaja Ojanperän Hilma:Mun mies sanoo aina, että kaikista puhtaimmat kädet saa vaivaamalla taikinaa![]()
Alkuperäinen kirjoittaja olkinalle:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kyllä mun käsistä ainakin lähtee ihan miedolla saippuallakin...?
No niin minunkin.
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Alkuperäinen kirjoittaja olkinalle:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kyllä mun käsistä ainakin lähtee ihan miedolla saippuallakin...?
No niin minunkin.
Kuin myös
Alkuperäinen kirjoittaja Ojanperän Hilma:Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Alkuperäinen kirjoittaja olkinalle:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kyllä mun käsistä ainakin lähtee ihan miedolla saippuallakin...?
No niin minunkin.
Kuin myös
Mitenkäs tämä tieto ap:tä auttaa?
Alkuperäinen kirjoittaja Kökkönen:onks teillä se käsisuihku? mä vetelen aina isommat paskaköntit sillä veks ja hienosäätö sitten kädellä ja sillon sitä kamaa ei enää niin paljoa oo että haisis![]()
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Kökkönen:onks teillä se käsisuihku? mä vetelen aina isommat paskaköntit sillä veks ja hienosäätö sitten kädellä ja sillon sitä kamaa ei enää niin paljoa oo että haisis![]()
ei ole käsisuihkua,mutta tuolla ammeessa suihkuttelen,pahimmat klöntit kyllä suihkun paine vie mennessään,mutta loput pakko kädellä avittaa,ettei jää likaiseksi.Kummallista tuo neidin kakka,mummi ja mieskin välttelee tytön pyllyn pesua kun käsi haisee seuraavat 2 tuntia...
Alkuperäinen kirjoittaja Hankey:Joskus haju jää vain omaan nenää ja vaikka oikeasti ei haisekaan enää miltään, haju tuntuu nenässä. Jos käytät pesuun kosteusvoidetta, sinun ei tarvitse niin paljon hangata.
Alkuperäinen kirjoittaja turkilmas:Mä muuten just muistin että mullakin aina mukamas haisi kädet kakalle ja se haju majaili mun nenässäkin pitkään :x . Kummasti vaan se aika kultaa muistot mutta nyt on taas tuo sama ihanuus tiedossa uudelleen :|
Alkuperäinen kirjoittaja olkinalle:![]()
En ihmettele että välttelevät!
Pyyhi isommat klöntit ensin paperilla ja pyttyyn.