millä säärikarvat pois, että ne ei kasva ihonsisään?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "minä"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"minä"

Vieras
Olen kokeillut poistaa säärikarvat kaupan vahaliuskoilla, epilaattorilla ja jopa täällä olleella hullulla konstilla: nyppimällä. mutta kaikissa sama vika, ihokarvat kasvaa sisään päin. vaikka kuorisi ihon säännöllisesti ja rasvaisi ja kuivaharjaa päivittäin, mikään ei auta.

sisään kasvaneet karvat ei edes itsestään kasva ulos, vaan kutisevat järkyttävästi ja ne joutuu kaivamaan neulalla joten jalat kauheen näköset pitkään. tavan höylä ärsyttävä kun sänki jo seuraavana päivänä, se näyttääkin hyvälle kun ihan vaalea iho joka ei edes rusketu ja mustat säärikarvat. siis neuvoja kaivataan

Ikuisuusaiheita. Mitä teet sille iholle karvanpoistojen välissä? Mulla kasvavat nilkan lähellä karvat sisään, jos en kuori ihoa, ei niinkään ylempänä. Tarkoitukseen käy myös reipas harjalla ja suihkugeelillä pesu pari kertaa viikossa. Tai kuivaharjaus. Sitten riittävän kosteuttava kropparasva suihkun jälkeen, niin ihon pintakerros ei kuivu pingottavaksi kalvoksi ja karvat pääsevät ulos.

Mulla sheivaus kasvattaa pahemmin sisään kuin vahat. Bikinirajoissa käy vain lämminvaha, kaikki muut näpyttävät ihon.

Ikuisuusaiheita. Mitä teet sille iholle karvanpoistojen välissä? Mulla kasvavat nilkan lähellä karvat sisään, jos en kuori ihoa, ei niinkään ylempänä. Tarkoitukseen käy myös reipas harjalla ja suihkugeelillä pesu pari kertaa viikossa. Tai kuivaharjaus. Sitten riittävän kosteuttava kropparasva suihkun jälkeen, niin ihon pintakerros ei kuivu pingottavaksi kalvoksi ja karvat pääsevät ulos.

Mulla sheivaus kasvattaa pahemmin sisään kuin vahat. Bikinirajoissa käy vain lämminvaha, kaikki muut näpyttävät ihon.

Laitoin tuohon aloitusviestiin että kuorin ihoa säännöllisesti ja kuivaharjaa ja rasvaan, eikä sekään auta.

Näin käy kun yrittää tehdä montaa asiaa yhtäaikaa.

Sit tulee mieleen kokeiluna enää sokerointi, siinähän karva vedetään myötäkarvaan. Joillakin se estää sisäänkasvun. Kalliimpaa jos on valmis kustantamaan, niin tummat karvat saa veks pitkäksi aikaa laserilla. Oikealla sellaisella eikä kotivekottimilla. Mulla ei ole laseroitu muualta kuin kainaloista, niissä iho oli niin hankala.

Yhteistyössä