millä saan tän nenäkorun pois

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
http://www.f10.fi/epages/LP.sf/fi_FI/?ObjectPath=/Shops/18112005-17178/Products/HSNS1003/SubProducts/HSNS1003-0001

mulla siis tollanen koukkumallinen nenäkoru,haluisin sen pois ja koitin äsken ni taju meinas lähteä,en saanu millään pois...apuva

käännät samalla sitä kun vedät ulospäin, koska siinä on se kulma ja sitten pyöräytät ulos. PIkkasen tuntuu inhalle, mut reippaasti vaan! Miulla oli molemmin puolin nenää tuommoset aikoinaan...

Alkuperäinen kirjoittaja Greeata:
käännät samalla sitä kun vedät ulospäin, koska siinä on se kulma ja sitten pyöräytät ulos. PIkkasen tuntuu inhalle, mut reippaasti vaan! Miulla oli molemmin puolin nenää tuommoset aikoinaan...

ok,mä pikkasen sitä käänsin mut sit rupes tuntumaan niin inhalta ni lopetin...no mä meen koittamaan vielä

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Greeata:

ok,mä pikkasen sitä käänsin mut sit rupes tuntumaan niin inhalta ni lopetin...no mä meen koittamaan vielä

se on vaan reippaasti käännettävä niin, et se korun pallo-osa on nenänpielessä kiinni. Siinä kun tosiaan on se 90 asteen kulma, ni tarvii kääntää reilusti.

kastele sitä vaikka vedellä. Kyllä se siitä lähtee kääntelemällä. MUTTA jos et sitä umpeen halua niin älä kauaa pois pidä. Mä tyhmä otin yön ajaksi pois (meinas kasvaa sellanen "pallura" siihen ja ajattelin että se pienenee tj yön aikana) olipas sitte menny umpeen koko p....

jeesus,että sattu! mä luulin että mulla on korkee kipukynnys mutta vedet vaan valu silmistä ja mies sen otti,meni siinä vartin verran varmaan...ja nyt on nenä hellänä...ristus ku pitää mennä tollasia koukkuja laittamaankin :whistle:

Mulla on rengas ollu monta vuotta tossa roikkumassa, mutta moni ei tiedä, että siinä vieressä on toinen reikä, jossa ei oo ollu parin vuoen aikana kun vissiin kerran nappi. Mutta siinä se on, jos joskus innostuu laittamaan korun, niin paikka valmiina, senkun törkkää vaan, eilen testasin, auki on vielä.

Yhteistyössä