Millä saan tämän lapsen syntymään itsekseen???

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Epätoivoinen!
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Älkää siis kokeilko risiiniöljyä, jos on vaarallista! Vinkin poimin joskus Märta Tikkasen kirjasta Sofias egen bok (1982). Itselläni on neljä lasta, ja kaikki synnytykset on käynnistetty n. 10 päivää lasketun ajan jälkeen. Kaikkea kokeilin, mutta mikään ei tuottanut tulosta, risiiniöljy jäi kokeilematta minultakin, kai onneksi sitten.

No kondomin kanssa voi ainakin rakastella, kun puhtain käsin sen asettelee paikalleen. Uimavesi esim. uimahallissa voi oikeasti olla tosi paskaista, sieltä voikin saada jonkin pöpön. Vaikkei spermaa menisikään kohdunkaulalle, jo paikkojen ''rassaaminen'' voi auttaa. Suuseksikin voi tehota, orgasmi rentouttaa ja rentoutuminen taas edesauttaa synnytystä.

Sovi huomiseksi jokin tärkeä meno, sitten ainakin oot synnyttämässä kun pitäis olla jossain muualla :D

No et sä siihen voi oikeasti vaikuttaa yhtään mitenkään. Syntyy itsekseen jos on syntyäkseen tai sitten menet käynnistykseen. (nim. kolme käynnistystä kokenut ja niitä ennen on kyllä kokeiltu aivan kaikkea mitä vaan voi)

Ensinnäkin saa harrastaa seksiä, koska kalvot on ehjät. Uudelleen synnyttäjällä on kohdunsuu koko raskauden ajan vähän auki koska se ei synnytyksen jälkeen enää kiinni kokonaan mene. Eikä heilläkään mitään kieltoja ole. Ja sitten vielä.. mulla aivan loistava kivuton nopea synnytys käynnistyksellä. Toinen ilman käynnistystä ja kyllä oli kivuliaampi.

No mulle ainaskin sanottiin, että kerta sisäsuukin auki niin ei uimaan eikä seksiä, ainakaan ilman kumia. On kaiketi hiukkasen eri asia, että ulkosuu auki, kun että myöskin sisäsuu.
No mulla kävi nyt kuitenkin tuuri ja odotellaan tässä lastenvahtia jotta päästään lähtemään sairaalaa kohti : ) Josko sitä aamusta saisi pienen syliin. Vielä siis varmaan ainakin pari tuntia menee, että lastenvahti täällä ja me sairaalassa.

Yhteistyössä