Millä saan miehen taas matkustamaan (lasten takia ei halua)?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Mulla on hirveä kaipuu lomamatkalle. Viime vuosina lomat eivät ole olleet ihan herkkua, kun lapset ovat simppailleet yms. Mies on siis kokenut olevansa pahasti loman tarpeessa lomareissujen jälkeen. Nyt se ei enää halua lähteä minnekään. Millä ihmeellä saan suostuteltua tuon mörököllin taas jonnekin meidän kanssa - ilman häntä emme aio minnekään lähteä (en edes pärjäisi yksin kahden lapsen kanssa).

En ymmärrä, miksi miehen pitäisi "huvikseen" matkustaa, jos se ei ole hänelle huvia. Kai sinun pitää joku "porkkana" keksiä, esim iltahuvit parvekkeella lasten jo nukkuessa tms. Tai sitten lähdet jonkun muun kuin miehesi kanssa reissuun ( paras ystäväsi, äitisi, anoppisi )

Alkuperäinen kirjoittaja Hankey:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Niin ja mies lähtisi siis kaksin mun kanssani mutta ei lasten kanssa...

Lapsille siis hoitaja kotiin ja te reissuun. :heart: -matkalle.

Lapset olisivat ihan tervetulleita mummoloihin lomareissun ajaksi, mutta mä haluaisin näyttää maailmaa lapsillekin :(

Ottakaa matkalle mukaan vaikka isovanhemmat tjm, jotka huolehtisi osittain lapsista loman aikana, että saisitte olla kahdestaankin. Tai jättäkää lapset hoitoon ja menkää kahdestaan.

ihmeen lomaa se on, jos lapset riehuu koko loman, eikä niitä voi olla vahtimatta sekuntiakaan? En yhtään ihmettele miehesi asennetta lomailuunne. Menkää kahdestaan tai sitten olkaa kotona - kotona lasten kanssa on paljon vaivattomampaa. Miehelläsi on varmasti oikeus levätä lomallaan, eikä stressata lasten kanssa ulkomailla - eikö?

Jos on kovin pienet lapset niin eipä ne niistä reissuista paljon muista. Niille on kai ihan sama uiko ne hotlan uima-altaassa vai kotikylän uimahallissa. Ehtii ne reissuun myöhemminki. Mun mielestä turha raahata ihan pieniä mukaan reissuun.

Uusimmat

Yhteistyössä