Millä saa vaatteista pahan hajun pois?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja metsänpeitto
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

metsänpeitto

Vieras

Etikkaakin koitin laittaa huuhteluaineeksi, ei auttanut.

Meidän pesukone oli rikki, joten jouduttiin pesemään tuolla pyykkituvassa muutaman kerran pyykkiä. No, en tiedä miksi mutta pyykkituvan koneen jäljiltä vaatteisiin jäi tunkkainen ja paha haju.

Oon noita vaatteita pessyt jo moneen kertaan sen jälkeen tuolla omalla koneella, joka ei siis haise, mutta se pesutuvan koneen tunkkainen, homeinen tuoksu vaan pysyy ja pysyy :headwall:

Millä siitä pääsee eroon? |O

Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:
Jaa-a, olipa hyvä kysymys. :whistle: Etikkaa mä olisin ehdottanut, mut kun sitä olet kokeillut. Entäs jos niitä koettas tuulettaa ulkona?

Osa on ollut ulkona kuivumassa, nekin haisee :|

Ja noiden oikeasti täytyy haista tosi paljon, koska se haju häiritsee jopa tuota puolisoa :D Ja se on jo paljon se :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja HarmaaKettukarkki:
Pese sillä etikalla pesuaineen sijaan, pitäs auttaa :) Jos pesun jälkeen tuntuu etikkainen haju, niin se katoaa seuraavassa normaalissa pesussa.

Pelkällä etikalla? Vaikuttaako se sitten jotenkin paremmin, kuin tuo että etikka on huuhteluaineena?

Kiva, että sai maksaa monta euroa siitä hyvästä, että sai pesutuvasta pahanhajuisia vaatteita itselleen
:headwall:

Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto:
Jaa-a, olipa hyvä kysymys. :whistle: Etikkaa mä olisin ehdottanut, mut kun sitä olet kokeillut. Entäs jos niitä koettas tuulettaa ulkona?

Ja noiden oikeasti täytyy haista tosi paljon, koska se haju häiritsee jopa tuota puolisoa :D Ja se on jo paljon se :whistle:
Ohhoh. :whistle: Hei, mutta eikö ole olemassa jotain hajunsyöjiä, ainakin huonekaluille. Mutta miten ne toimisi vaatteiden kanssa. :whistle: Pullollinen suihketta koneeseen ja silleen... En kyllä osaa auttaa, harmi. :(

Ohhoh. :whistle: Hei, mutta eikö ole olemassa jotain hajunsyöjiä, ainakin huonekaluille. Mutta miten ne toimisi vaatteiden kanssa. :whistle: Pullollinen suihketta koneeseen ja silleen... En kyllä osaa auttaa, harmi. :(

Joo, kattelin eilen kaupassa jotain suihketta, mutta vähän epäilyttää laittaa sitä lasten vaatteisiin, kun oli kauheat varoitustekstit purkin kyljessä :/ Vaikka ehkä se kuivuttuaan on ihan turvallista :|

Ehkä mä sitten koitan sitä liotusta. Kiva kun sitä haisevaa pyykkiä on paljon :(

Täytyy vaan pestä huolella sen jälkeen, kun tuo yksi lapsi reagoi jopa etikalle kun se on viljasta tehtyä :headwall:

Ehkä mä sitten koitan sitä liotusta. Kiva kun sitä haisevaa pyykkiä on paljon :(

Täytyy vaan pestä huolella sen jälkeen, kun tuo yksi lapsi reagoi jopa etikalle kun se on viljasta tehtyä :headwall:

Kylpyamme tai iso saavi?
Kannattaa juu pestä ja huuhdella huolella jos on kovin allerginen.

Joo, kattelin eilen kaupassa jotain suihketta, mutta vähän epäilyttää laittaa sitä lasten vaatteisiin, kun oli kauheat varoitustekstit purkin kyljessä :/ Vaikka ehkä se kuivuttuaan on ihan turvallista :|
Niin juu, tuskin se kovin "terveellistä" on... :/

Yhteistyössä