Millä rvllä olen ja kumpi tulee? (kuva)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
rv 27 ja poika. ton kuvan mukaan näyttäis olevan edessä maha, niin siksi poikaa veikkaisin ja viikkoja 27 sen takia, kun ei mielestäni ole niin iso(mun mielipide).

Alkuperäinen kirjoittaja ainu:
Tuosta sais sen kuvan, että maha ei ole kovin leveä, joten siksi ajattelin poikaa. Itselläni on tyttö ja maha oli tosi leveä...

Mulla taas oli tosi tiukka ja edessäoleva maha, kaikki oli varmoja, että se on ihan selvä poikamaha. Noooh, tyttöhän sieltä syntyi :D

Arvatahan tietty voi, mutta ei sitä sukupuolta pysty oikeasti mahan mallista ennustamaan. Mulla on kaksi tyttöä ja molemmissa raskauksissa oli ihan erilainen maha :)

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Pidän teitä vielä jännityksessä, kun vasta laitoin tuon edestä otetun kuvan...Sovitaanko, että kymmeneltä kerron...;).

en mä ainakaan rupee tätä ketjua puolta tuntia vielä roikottamaan. Ei meitä niin paljoo kiinnosta. Mun mielestä olisit saanu kertoo vastauksen jo 10 minuuttia sitte

Alkuperäinen kirjoittaja kunhan sanoin:
Arvatahan tietty voi, mutta ei sitä sukupuolta pysty oikeasti mahan mallista ennustamaan. Mulla on kaksi tyttöä ja molemmissa raskauksissa oli ihan erilainen maha :)

No tuskin tässä ketjussa kovin vakavasti kukaan onkaan liikenteessä.

Jompi kumpi toivon mukaan tulee :D!

Yhteistyössä