G
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Apsi Deisi:Nyt on 18+5 ja eipä tuo nyt vielä vieraan silmään käy. Eilen kerroin töissä eivätkä olleet vielä huomanneet mittän.
Alkuperäinen kirjoittaja M:näköjään 15+
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Onko kovasti eristettä ympärillä? Jos on paljon muutakin vatsaa kuin vauvaa, niin eihän se raskaus helposti näy!
Olen vaan huomannut, että hoikilla näkyy tosi pian, että vatsa vähän pömpöttää.
Alkuperäinen kirjoittaja Hmm:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Onko kovasti eristettä ympärillä? Jos on paljon muutakin vatsaa kuin vauvaa, niin eihän se raskaus helposti näy!
Enpä allekirjoittas.
Mulla alkoi näkymään masu joskus rv30 tienoilla, synnytyksen jälkeen jopa jotkut puoli tutut ihmettelivät että mistäs meille vauva ilmaantunut, eivät olleet siis huomanneet odotustani. 49kg/162 enpä itseä mitenkään erityisen eristeisenä pidä.
Alkuperäinen kirjoittaja hih:Alkuperäinen kirjoittaja Hmm:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Onko kovasti eristettä ympärillä? Jos on paljon muutakin vatsaa kuin vauvaa, niin eihän se raskaus helposti näy!
Enpä allekirjoittas.
Mulla alkoi näkymään masu joskus rv30 tienoilla, synnytyksen jälkeen jopa jotkut puoli tutut ihmettelivät että mistäs meille vauva ilmaantunut, eivät olleet siis huomanneet odotustani. 49kg/162 enpä itseä mitenkään erityisen eristeisenä pidä.
Oho! :O Missä se vauva siihen asti piileskeli?
Olis varmaan ylläri, kun joku puolitutu yhtäkkiä oliskin saanut lapsen eikä olis ees ehtinyt huomaamaan mahaa.![]()