Koskas maha alkanut näkyä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Möhis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
ei varmaan koskaan...vauvaa odotin ja mielestäni mulla oli iso maha ja menikin käyrien yläpuolen, vauva oli jo syntynyt kun kaupantäti oli lehdestä huomannut syntyneiden osastolta meidän nimet ja että oli vauva tullut. Onitteli sitten siinä kassalla ja sanoi että eipä ole kyllä mitään huomannut että odottaisin...

Eipä tainnu kakkosesta näkyä juur lainkaan ikäeroo esikoisen kanssa 1v5kk kolmosesta kylläkin näky jo varhain mie ja mies huomattiin, ulkopuoliset ei huomannu vasta kun lopussa, käytin aika löysiä vaatteita :) Kakkosen ja kolmosen välillä eroa 2v3kk ja rapiat

mulla rv 16, eikä mitään. esikosta alkoi näkyä pitkälti yli rv 20n. oisko ollut jotain 24..? Eipä kyllä tullut painoakaan, eikä ole tullut nytkään. Jos ei olis menkaton niin en kyllä hoksaisi raskaana olevani. Oon vähän kade niille joilla söpö kumpu jo näillä viikoilla...:/

Tässä masu viidennestä lapsesta viikolla 26.

http://www.aijaa.com/v.php?i=3679445.jpg

Muissa raskauksissa myös samoihin aikoihin alkanut näkyä,kaksosista viikolla 20 oli samanlainen pömppö.
Oon aika lyhyt 159 cm ja paino ollut aina sama 55 kg.
Raskaudet nostaneet sen 5 kg yhen hengen raskauksissa ja kaksosista tuli 7 kg.

Mulla rinnat paljasti raskaudet... :whistle:
Ovat suht isot muutenkin mut 70 G tärähti aina liki heti plussan jälkeen..

Mulla takana 1 raskaus. Mahaa ei juuri tullu.
Yläkerran nuoripari luuli että lykittiin vaunuissa meidän naapurin vauvaa (pojilla 2 viikkoa ikäeroa, mun nuorempi, naapurilla oli iso maha ).
Kehuivat kuinka viitsin auttaa juuri vauvan saanutta paria :D
Suut jäi auki kun sanoin että mulle riittää tässä vaiheessa ihan tän oman vauvan hoito :D

Yhteistyössä