Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Weatherwax:Syömällä helokkiöljykapseleita ja maitohappobakteereita. Ja sen lisäksi ihan jollain perusvoiteella rasvaaminen (mulla essex forte).
Alkuperäinen kirjoittaja Åboriginal:Alkuperäinen kirjoittaja Weatherwax:Syömällä helokkiöljykapseleita ja maitohappobakteereita. Ja sen lisäksi ihan jollain perusvoiteella rasvaaminen (mulla essex forte).
Saako helokkiöljykapseleita apteekista vai mistä? :snotty:
Alkuperäinen kirjoittaja illuusia:Alkuperäinen kirjoittaja Åboriginal:Alkuperäinen kirjoittaja Weatherwax:Syömällä helokkiöljykapseleita ja maitohappobakteereita. Ja sen lisäksi ihan jollain perusvoiteella rasvaaminen (mulla essex forte).
Ihan luontaistuotekaupoistakin.
Alkuperäinen kirjoittaja Weatherwax:Alkuperäinen kirjoittaja illuusia:Alkuperäinen kirjoittaja Åboriginal:Alkuperäinen kirjoittaja Weatherwax:Syömällä helokkiöljykapseleita ja maitohappobakteereita. Ja sen lisäksi ihan jollain perusvoiteella rasvaaminen (mulla essex forte).
Ihan luontaistuotekaupoistakin.
Juu, luontaistuotekaupoista monesti paljon sopuisampaan hintaan.
Alkuperäinen kirjoittaja edith75:Jos sulla iho on pahana, niin suosittelisin ihotautilääkärin puoleen kääntymistä, vaikka ihan yksityisesti. Maksaa se, mutta kannattaa.