U
"utelias"
Vieras
kumpi tuli ja montako ja millanen pahoinvointi oli, lähinnä aamuisin, vai aina ja oksettiko?
Muistan kyllä edelliset raskaudet, että oli huono olo jossain kohtaa, mutta tätä tällaista vk 3-4 alkavaa aivan järkyttävää huono oloa ja kuvotusta ja väsymystä en tiennyt olevankaan. Jotenkin tuntuu että noita vois olla kaksi, kun noin paha olo.
Muistan kyllä edelliset raskaudet, että oli huono olo jossain kohtaa, mutta tätä tällaista vk 3-4 alkavaa aivan järkyttävää huono oloa ja kuvotusta ja väsymystä en tiennyt olevankaan. Jotenkin tuntuu että noita vois olla kaksi, kun noin paha olo.