Millä pystyy unohtamaan jonkun ihmisen?

Scarlett O Harava

Tunnettu jäsen
17.08.2004
61 304
187
63
:headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall:

Kun hommasta ei kerran näytä mitään tulevan, niin pitäisi unohtaa, mutta vaikealta se tuntuu. Toinen pyörii mielessä melkein koko ajan ja mieli on välillä niin matala, kun ei tästä tule mitään.

Pitäisi vain yrittää unohtaa, mutta kuinka?!? Mulla oikeasti menee pian hermot, ei kestä pää tätä touhua. Vaikea päästä unohtamaan toista, kun tulee vastaan vähän väliä :kieh: |O Niitä pienen paikkakunnan ihanuuksia...Olis pian tammikuu niin pääsis moneksi viikoksi pois sen ihmisen vaikutuspiiristä! :kieh: :headwall: |O

Prkele.

Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-79:
Alkuperäinen kirjoittaja pikku myy ja haisulimamma:
suuntaa katseesi siihen tammikuuhun :hug:

Niin pitäisi, mutta kun ei voi unohtaa! :headwall: :headwall:

Ei tarvikaan unohtaa, mutta päättää, onko ko ihminen enää tärkeä sinulle vai ei. =) Unohtaminen on ihan mahdotonta, jos sitä väkisin koittaa edes.

Alkuperäinen kirjoittaja fanta:
Alkuperäinen kirjoittaja pikku myy ja haisulimamma:
suuntaa katseesi siihen tammikuuhun :hug:

Niin pitäisi, mutta kun ei voi unohtaa! :headwall: :headwall:

Ei tarvikaan unohtaa, mutta päättää, onko ko ihminen enää tärkeä sinulle vai ei. =) Unohtaminen on ihan mahdotonta, jos sitä väkisin koittaa edes.

Millähän mä saisin taottua mun päähän ettei se ihminen ole tärkeä mulle? Varsinkin kun toinen sanoo tykkäävänsä musta, mutta sanoo ettei meistä voi koskaan tulla paria! |O :headwall: |O :headwall:

Millähän mä saisin taottua mun päähän ettei se ihminen ole tärkeä mulle? Varsinkin kun toinen sanoo tykkäävänsä musta, mutta sanoo ettei meistä voi koskaan tulla paria! |O :headwall: |O :headwall:

Sehän on jo varsin selkeästi ilmaistu sitten!

ei taida teuva olla iso paikka?etkös sää teuvalta ollu...vai muistanko väärin??anyways,mä tiän yhen teuvalta.. sanottiin kärpäseksi??!!kuulemma nykyään jo istunutki...

Mutta kun elätän toivoa että jos... :ashamed: :ashamed: Asiaa ei auta, että herra soittaa ja pyytää viereensä nukkumaan, siis nukkumaan eikä edes vaadi mitään sen enempää. Siinä on syynsä miksi sanoo ettei meistä tule paria ja onhan ne aivan ymmärrettäviä, mutta jos mieli muuttuisi...Voi luoja kun mä oon tyhmä!! :headwall: :headwall:

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
ei taida teuva olla iso paikka?etkös sää teuvalta ollu...vai muistanko väärin??anyways,mä tiän yhen teuvalta.. sanottiin kärpäseksi??!!kuulemma nykyään jo istunutki...

Kyllä mä kärpäsen tiedän... :whistle: En oo sitä nähny pitkään aikaan enkä tiedä onko istunu.

Juu, Teuva ei ole iso paikka. :kieh: :headwall:

Kyllä mä kärpäsen tiedän... :whistle: En oo sitä nähny pitkään aikaan enkä tiedä onko istunu.

Niin vähä arvelinki että tiät ;)

Mutta kun elätän toivoa että jos... :ashamed: :ashamed: Asiaa ei auta, että herra soittaa ja pyytää viereensä nukkumaan, siis nukkumaan eikä edes vaadi mitään sen enempää. Siinä on syynsä miksi sanoo ettei meistä tule paria ja onhan ne aivan ymmärrettäviä, mutta jos mieli muuttuisi...Voi luoja kun mä oon tyhmä!! :headwall: :headwall:

Älä oo missään tekemisissä tän ihmisen kanssa, jos haluat sen unohtaa. Vaikeaa, mut aikalailla ainoa tapa. Itekin vastaavassa tilanteessa joskus olleena. Pää tahtoo alkuvaiheessa hajota ja ajatukset pyörii kehää. Jos keksii jotain muuta ajateltavaa nii sitte helpottaa...

Niin vähä arvelinki että tiät ;)

Sen tietää varmaan aika moni, varsinkin suurinpiirtein saman ikäiset kuin mä :whistle: :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja manta76:
Älä oo missään tekemisissä tän ihmisen kanssa, jos haluat sen unohtaa. Vaikeaa, mut aikalailla ainoa tapa. Itekin vastaavassa tilanteessa joskus olleena.

On melkoisen mahdotonta olla niin ettei oltaisi tekemisissä. Sen siitä saa kun on baarissa osa-aikaisena jossa voi asiakkaina olla miehiä :kieh: :kieh: :whistle:

Mäkään en edes halua unohtaa, vaan tyhmänä elättelen toivoa!!!
Kun ei ole selkeästi sanottu ettei tykkäisi, vaan antanut ymmärtää käytöksellään ihan toista. Vaan kun olosuhteet ovat vastaan..

Tää on toooosi tuskallista ja unohtaa en voi ikinä!

Alkuperäinen kirjoittaja Sama ongelma:
Mäkään en edes halua unohtaa, vaan tyhmänä elättelen toivoa!!!
Kun ei ole selkeästi sanottu ettei tykkäisi, vaan antanut ymmärtää käytöksellään ihan toista. Vaan kun olosuhteet ovat vastaan..

Tää on toooosi tuskallista ja unohtaa en voi ikinä!

No mulle on sanottu suoraan, että tykkää mutta ei kuulemma voi tulla mitään...On välillä ollut niin ristiriitaista tämä juttu, että ei meinaa tajuta. Kerroin herralle, että sen yks kaveri oli yrittäny mua luokseen yöksi, mutta en suostunu menemään. Herra sanoi, että ei sitä kiinnosta tietää kuka on kenenki tykönä yötä. Sitten myöhemmin sanoi kuitenkin kysyneensä kaveriltaan, että pitääkö tuo paikkaansa. Kaveri oli ensin kieltänyt asian, mutta oli lopulta myöntänyt. Että jos ei kiinnosta missä yöni vietän, niin miksi menee kaveriltaan utelemaan mikä on homman nimi.... :kieh: :headwall:

mut onko hänen perustelunsa suhteen tulevaisuuden mahdottomuudesta sellasia, et uskot ne? vai onko ne ihan hihasta nykästyjä? ooksä ilmaissut riittävän selkeesti omat tuntees? voisko olla epävarma juuri sun ajatuksistas ja siks leikkii coolia?

Alkuperäinen kirjoittaja sanna:
mut onko hänen perustelunsa suhteen tulevaisuuden mahdottomuudesta sellasia, et uskot ne? vai onko ne ihan hihasta nykästyjä? ooksä ilmaissut riittävän selkeesti omat tuntees? voisko olla epävarma juuri sun ajatuksistas ja siks leikkii coolia?

Kyllä tietää mun tunteet ja ajatukset. Kyllä ne syyt on vähän sellaisia, että ne on uskottavia. Ei ole mitään hihasta nykäistyjä.

no mut eihän suhteen esteenä voi todellisuudes olla muuta kuin et on varattu (ja jos niin on niinsillon kyl on ihan asillista sun pysyä loitolla) tai sit joku eri uskonto tms. mut ton uskontoasiankin voi kyl ylittää. mitä muuta? muut kaikki on tekosyitä.