MILLÄ PESUAINEELLA PESETTE ALAPÄÄNNE?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja KYSELY
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
\
Alkuperäinen kirjoittaja 09.03.2006 klo 00:39 honiska kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 09.03.2006 klo 00:29 Kauppias kirjoitti:
Mulla on myynnissä semmonen ihan uus tuote, joka on tullu nyt markkinoille. Valkonen pullo, punanen korkki ja kyljessä lukee Sinol. Tehoaa takuulla. Se on kysytty tuote ja voin sitä saada tänne tukkuhintaan. Sillähän lähtee öljystä alkaen kaikki pois. Pöpöt saa kyytiä. Tappaa kotona ja puutarhassa. Se on meillä myyntipuheena ollu ja toimii!

ei kyllä täällä varmaan enää oo sinolille markkinoita ku keksittiin toi taikasieni....
Aina se joku höyrähtää ja tekee kauppaa. Saahaan puskaradiot kuntoon ja kauppa käymään. Sinolia voi lopuksi heilauttaa kurkkuunki. Halpa huppeli kaupan päälle. :wave:

\
Alkuperäinen kirjoittaja 09.03.2006 klo 00:44 Kauppias kirjoitti:
\
\
Mulla on myynnissä semmonen ihan uus tuote, joka on tullu nyt markkinoille. Valkonen pullo, punanen korkki ja kyljessä lukee Sinol. Tehoaa takuulla. Se on kysytty tuote ja voin sitä saada tänne tukkuhintaan. Sillähän lähtee öljystä alkaen kaikki pois. Pöpöt saa kyytiä. Tappaa kotona ja puutarhassa. Se on meillä myyntipuheena ollu ja toimii!

ei kyllä täällä varmaan enää oo sinolille markkinoita ku keksittiin toi taikasieni....
Aina se joku höyrähtää ja tekee kauppaa. Saahaan puskaradiot kuntoon ja kauppa käymään. Sinolia voi lopuksi heilauttaa kurkkuunki. Halpa huppeli kaupan päälle. :wave:

joo täältähän mä sitte saankii ostettua tota sinolia ku jostain syystä ne ei kaupassa sitä mulle suostu myymään :whistle:

[/quote]

joo täältähän mä sitte saankii ostettua tota sinolia ku jostain syystä ne ei kaupassa sitä mulle suostu myymään :whistle:
[/quote]

No kato jos se myyjä on ollut kännissä ni sillon ei saa myydä

\
[/quote]

[/quote]

nii joo aivan! no sen myyjän silmät kyl haritti aikalailla,kiitos sä oot kyl viksu =)

\
[/quote]

[/quote]
Joo eikä kannata. Omavaranen pittää olla. Aina löytyy povarista pullo. Viimestä en myy koskaan. Hyvänä vinkkinä alottelijalle, niin ku ruisleivän läpi valutat, niin jo vain on juomakeleposta ja menee viinasta paremmissaki piireissä.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 09.03.2006 klo 00:08 honiska kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 09.03.2006 klo 00:06 -KuivAkka- kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 09.03.2006 klo 00:05 honiska kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 09.03.2006 klo 00:03 huppa kirjoitti:
kuten tuolla jo aijemmin totesinkin, pitääkö sekin pestä?
tänään vasta sen sain kuula, niin taidankin tästä mennä pesulle, åitää varmaan ottaa joku oikee voimakas aine, että melkein 24 vuoden sotkut lähtee... :kieh: :kieh:

vimillä lähtee kaikki. jos ei lähde, käy hakemassa se taikasieni! =)

Mulla ainakin kasvaa ihan oma taikasieni tuolla!
Turhaa hömpötystä kaikki tyynni!!

jaa siitäkö kaikki on puhunu!! ja mä ku oon raahannu robbarista taikasieniä selkä väärällään! seuraavan kerran ku pöytään ilmestyy kahvitahra, otan siis vaan housut pois ja kokeilen luomuversiota. tulee paljon edullisemmaksikin.

:laugh: :laugh: :laugh:

Joskus pelkällä vedellä,mutta useammin käytän Lactoplus pesunestettä (en ole varma kirjoittettiinko noin) on tosi mietoa,ja pullossakin lukee että sopii intiimihygieniaan.

Huumoriahan pitää olla!!
Mutta ihmetyttää hieman nämä vastaukset,jospa ap kysyikin ihan tosissaan tätä! :/

\
Alkuperäinen kirjoittaja 09.03.2006 klo 14:43 vieras kirjoitti:
Joskus pelkällä vedellä,mutta useammin käytän Lactoplus pesunestettä (en ole varma kirjoittettiinko noin) on tosi mietoa,ja pullossakin lukee että sopii intiimihygieniaan.

Huumoriahan pitää olla!!
Mutta ihmetyttää hieman nämä vastaukset,jospa ap kysyikin ihan tosissaan tätä! :/
Samaa ihmettelen minäkin.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 09.03.2006 klo 00:06 -KuivAkka- kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 09.03.2006 klo 00:05 honiska kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 09.03.2006 klo 00:03 huppa kirjoitti:
kuten tuolla jo aijemmin totesinkin, pitääkö sekin pestä?
tänään vasta sen sain kuula, niin taidankin tästä mennä pesulle, åitää varmaan ottaa joku oikee voimakas aine, että melkein 24 vuoden sotkut lähtee... :kieh: :kieh:

vimillä lähtee kaikki. jos ei lähde, käy hakemassa se taikasieni! =)

Mulla ainakin kasvaa ihan oma taikasieni tuolla!
Turhaa hömpötystä kaikki tyynni!!
jos ei vimillä lähe ni pistä niille postia takas,jos ne vaikka korvais sen :laugh:

\
Alkuperäinen kirjoittaja 09.03.2006 klo 00:46 nöfnöf kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 09.03.2006 klo 00:44 Kauppias kirjoitti:
\
\

eihän siitä huppelia saa,ku sielä luki et tappaa kotona ja puutarhassa,et en suosittele käytettäväx :laugh:

Mä teen andyseoksen tisialtaaseen, ja kastan römpsäni sinne. Pidempi liotusaika takaa parhaimman lopputuloksen. Ja kun haluan haista pitkään oikein hyvälle, niin ostan sellaisen laventelihajuisen pyttyyn kiinnitettävän hajusteen. Mutta tyrkkäänkin sen tonne omaan reikääni. P.issakin on hyvänhajuista ja lilaa. Ja säästää vesimaksuissa, kun ei joka kerta tartte vessaa vetää.

Vedellä, sillä saippualla EI SAA PESTÄ koska se horjuttaa omaa alapään bakteerikantaa ja esim hiivaa pukkaa siitä ja muitakin tulehduksia helpolla.
Mulla ainakin tulee yhdestä pesukerrasta jo hiiva jos joskus nuorempana erehdyin peseen.
Eri asia ne lactoplussat ym alapäähänkin tarkoitetut pesunesteet. Niissä on oikea ph alapäälle.
Joskus kun ajelee saippuan avulla tuheroo :D ja on sitten menny limakalvoille vahingossa saippuaa niin se on ollu instant hiivatulehdus mulla heti :( mä kun oon sellanen herkkätoosanen. :D

Mahtaa olla kiiltävät paikat rouvilla. Kokeilin noita vinkkaamianne tuotteita mutta mulle tuli vähän jotain ihottumaa :ashamed:

Siirryn siis takaisin Seba Mediin (vaikka useimmiten pelkkä vesi riittää)

Yhteistyössä