Millä perusteella facebook näyttää käyttäjän, joka EI ole kaverini kavereita (6kpl) tuossa vasemmassa laidassa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kunhan ihmettelen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kunhan ihmettelen

Vieras
Yhden exän profiilia olen usein käynyt katsomassa ja aina melkein ne samat 6 kaveria näkyy siellä vasemmalla, toki pystyn klikkaamaan kaikki kaveritkin esiin, mutta millä perusteella se valitsee juuri nuo kaverit tuohon näytettäväksi??

Mä olen ainakin valinnut että miten monta kaveria mun sivun reunassa näytetään (6 kpl) ja sitten että ketkä kaverit näytetään siinä AINA (mulla 3 kpl, eli ne loput kolme vaihtelee sit satunnaisesti). Nää vakkarit on käteviä siksi, että pääsen siitä helposti yhdellä klikkauksessa niiden sivuille, ilman että tarvii selata juttuja tai kaverilistaa. Toki nää 3 näkyy sit kaikille muillekin aina kun tulevat mun sivuani katsomaan.
muoks:
pääset valitsemaan noita juttuja kun klikkaat sen vasemmassa reunassa olevan kaverivalikon yläkulmassa olevaa kynän kuvaa.

Alkuperäinen kirjoittaja One large coffee to go:
Mä olen ainakin valinnut että miten monta kaveria mun sivun reunassa näytetään (6 kpl) ja sitten että ketkä kaverit näytetään siinä AINA (mulla 3 kpl, eli ne loput kolme vaihtelee sit satunnaisesti). Nää vakkarit on käteviä siksi, että pääsen siitä helposti yhdellä klikkauksessa niiden sivuille, ilman että tarvii selata juttuja tai kaverilistaa. Toki nää 3 näkyy sit kaikille muillekin aina kun tulevat mun sivuani katsomaan.

mistä tälleen oot saanu valittua :O

Yhteistyössä