MILLÄ OLET LIHOTTANUT ITSESI??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pullukka
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

pullukka

Vieras
Siis ihan puhtaastiko ruoalla vai jollain makealla vai kaljalla/siiderillä tms. vai millä??

Meikäläinen on ihan puhtaasti suklaalla saanut kaikki lisäkilot :o Koko ajan tekee mieli makeaa, suolaisesta ei niin väliä. Laihduttaminenkin on vaikeaa, kun ei saa popsia suklaatia, ruoan kanssa ei ongelmia ole.

Miksei suklaa voisi olla ei-lihottavaa... :whistle:

Ihan ruoalla. Ja sillä Terveellisellä... mun annoskoot on varmaan tukkijätkän annosten luokkaa. Tai oli. Pastaa, riisiä ja pieni tiraus kastiketta tai jotain lihaa joukkoon. Ei salaattia tai vihanneksia. Tai no väriksi oli.

Nyt on niin värikästä ruokaa, että oksat pois. Annoskoot pienentyneet automaattisesti, kuin ei sitä lihaa jaksa niin paljoa ;)

Harvoin kritisoin palsoille kirjoittajia, mutta näitä viestejä en ymmärrä. Miksi pitää miettiä ja jakaa tietoa siitä, millä on itsensä lihottanut kun se varmaankin on jokaisella tiedossa varsin hyvin mistä jokaisen kilot on tulleet. Liiasta syömisestä, herkuttelusta, vähäisestä liikunnasta, kaikesta yhdessä tai erikseen.

No vastataan nyt silti, minun kilot koostuu irtokarkeista (sis. myös sitä suklaatia..) ja ehkäpä muutama poimu on tullut muista herkuista kuten jäätelöstä, pullasta, kekseistä..

\
Alkuperäinen kirjoittaja 15.02.2006 klo 15:21 piika kirjoitti:
Harvoin kritisoin palsoille kirjoittajia, mutta näitä viestejä en ymmärrä. Miksi pitää miettiä ja jakaa tietoa siitä, millä on itsensä lihottanut kun se varmaankin on jokaisella tiedossa varsin hyvin mistä jokaisen kilot on tulleet. Liiasta syömisestä, herkuttelusta, vähäisestä liikunnasta, kaikesta yhdessä tai erikseen.

No vastataan nyt silti, minun kilot koostuu irtokarkeista (sis. myös sitä suklaatia..) ja ehkäpä muutama poimu on tullut muista herkuista kuten jäätelöstä, pullasta, kekseistä..

Etpä kuitenkaan malttanut olla vastaamatta. :hug:
Nämähän on sellaisia harmittomia galluppeja vaan, eikö totta?! :)

\
Alkuperäinen kirjoittaja 15.02.2006 klo 15:18 Selenicereus kirjoitti:
Ihan ruoalla. Ja sillä Terveellisellä... mun annoskoot on varmaan tukkijätkän annosten luokkaa. Tai oli. Pastaa, riisiä ja pieni tiraus kastiketta tai jotain lihaa joukkoon. Ei salaattia tai vihanneksia. Tai no väriksi oli.

Samma här. Siis mäkin oon syönyt mielestäni suht terveellisesti (joopa-joo), mutta liikaa... Ja mullakin lihaa ja kalaa lähinnä mausteena. Voisin elää makarooneilla jossa voita ja ketsuppia. Tai leivällä jossa pelkkää margariinia... Nyt yritän satsata enemmän lihapuoleen ja vihanneksiin. Välillä sorrun hiilareihin oikein kunnolla niin että oksat pois. :)

Raskaus aikana kun paisuin niin suurin syy oli makean syönti. Suklaata, jäätelöö ym herkkuja mielin määrin. Onneks tuli järki käteen ja nyt osaa jo hillitä itseään. Sitä painoa tulikin tyttöö oottaessa n. 30kg. Kauheaa! :whistle:

pizza, sipsit, ranskalaiset.. kaikki suolainen!! ei niinkään makea. myös useasti tein broilerin koipien kanssa riisiä johon laitoin lihaliemikuutiota, ranskankermaa ja hp- chili kastiketta!! aivan taivaallinen "mössö" ja tortillat ovat myös minun mieleen!! nami nami.. voi kun saisi :'(

Yhteistyössä