Millä oikeudella työvoimatoimiston täti sanoi näin?? :O

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kiasa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
olisko sun kannattanut opiskeluaikana jo miettiä et mihin puolelle suuntaudut, jos ei kerta selkä kestä. Ja kyllä työkkäristä voivat noin sanoa

No enhän mä vuonna 1993 kun lähihoitajaksi menin lukemaan voinu tietää että sairastun v. 2006 SELKÄRANKAREUMAAN!

tuo jo selvensi paljon, kun ei täällä mitään ajatusten lukijoita olla siihen et miks sun selkä ei kestä kyseistä työtä

niinpä niin...

tietääkö kunaan voiko siis saada Kelan sairaspäivärahaa, mutta käydä silti keikkatyössä?

kait siinä jotkut tulorajat on luulis. kannattaa kelalta asiaa selvitellä. mut en kyl tajuu miks et voi uudelleen kouluttautua, ku en ainakaan haluis et joku sun asenteen omaava hoitas mua

kait siinä jotkut tulorajat on luulis. kannattaa kelalta asiaa selvitellä. mut en kyl tajuu miks et voi uudelleen kouluttautua, ku en ainakaan haluis et joku sun asenteen omaava hoitas mua

Mikä mun asenteessa on vikana? Mä nimenomaan halua olla hoitoalalla ja hoitaisin mummuja ilo mielin kun en pysty antamaan täyttä panosta.

Se asennevika minulla kyllä on ETTEN HALUA KOULUTUKSEEN. Minua ei koulun penkki kiinnosta. Työn ja sen tekeminen kyllä.

En ole asiantuntija mut mun mielestä väärin sanoivat, kun kerran lähihoitajakoulutuksella voi työskennellä lasten parissa ilman uudelleenkoulutusta. Mun miehellä on metallialan tutkinto mutta aikuisiällä puhjenneen sairauden takia ei voi tehdä sen alan töitä, sen sijaan on nyt ihan muissa hommissa. Jos nyt joutuisi työttömäksi niin kyllä ihmettelisin jos hänet määrättäisiin "oman alansa" töihin joita ei voi tehdä :o

mutta kun EN OLE KOULUTUKSISTA kiinnostunut!

Jos olet vajaakuntoinen nykyisen koulutuksesi suhteen, suosittelen kuitenkin kuntoutussuunnitelman tekemistä yhdessä Kelan kanssa. Mullakin on terveydellisiä rajoituksia työn suhteen ja ne on huomioitu työkkärissä, kun mulla on ollut se kuntoutussuunnitelma mukanani. Pelkkä lääkärintodistus ei riitä työkkärille. Vielä en ole tarvinnut uudelleenkoulutusta, mutta senkin aika ehkä jonain päivänä tulee.

mutta kun EN OLE KOULUTUKSISTA kiinnostunut!

Jos olet vajaakuntoinen nykyisen koulutuksesi suhteen, suosittelen kuitenkin kuntoutussuunnitelman tekemistä yhdessä Kelan kanssa. Mullakin on terveydellisiä rajoituksia työn suhteen ja ne on huomioitu työkkärissä, kun mulla on ollut se kuntoutussuunnitelma mukanani. Pelkkä lääkärintodistus ei riitä työkkärille. Vielä en ole tarvinnut uudelleenkoulutusta, mutta senkin aika ehkä jonain päivänä tulee.

jestas

Yhteistyössä