Millä nimellä olet miehesi kännykässä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

ap

Vieras
Vaihteleeko mies nimeäsi?

Meillä on viimeaikoina mennyt huonommin kuin aiemmin ja en tiedä onko puhdasta sattumaa vai ihan tämän negatiivisen kehityksen mukaista, että olin ensin miehen kännykässä nimellä "rakas", sitten "vaimo" ja nykyään olen etunimellä.
Mies on aina ollut minun kännykässä nimellä "rakas".

Valehtelisin, jos väittäisin, ettei tuo "nimen haalistuminen" häiritse yhtään...oikeasti tuntuu paskalta. Suottako?

Alkuperäinen kirjoittaja Micosa:
Alkuperäinen kirjoittaja Candide:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Mikä tuo ICE on?

In case of emergency, eli jos sinulle sattuu jotain, puhelimesta löytyisi helposti kenelle pitää ekana ilmoittaa. (jää odottamaan pitkää jankkausta aiheesta ala palsta )

Tuohan on täysin totta,miksi siitä jankata pitäisi.
Odotahan vain

:D Siis tottahan se on, mutta sen järkevyydestä tai hyödyllisyydestä on ollut ainakin yhtä monta jankkausta kuin siitä onko simassa alkoholia. :)

Alkuperäinen kirjoittaja Micosa:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Mikä tuo ICE on?

In case of emergency, eli jos sinulle sattuu jotain, puhelimesta löytyisi helposti kenelle pitää ekana ilmoittaa. (jää odottamaan pitkää jankkausta aiheesta ala palsta )

Tuohan on täysin totta,miksi siitä jankata pitäisi.
Odotahan vain

:D Siis tottahan se on, mutta sen järkevyydestä tai hyödyllisyydestä on ollut ainakin yhtä monta jankkausta kuin siitä onko simassa alkoholia. :)

Jaa.
No kun ei siitä haittaa ole,niin olkoot puhelimessa.

Puolison laittaminen ICE:ksi on huono idea. Auto-onnettomuuspaikalla palomies ottaa kännykkäsi, soittaa siihen numeroon... ja kuskin taskussa alkaa piristä. Mitä järkeä? ICE:ksi kannattaa valita joku sellainen läheinen, jonka kanssa ei usein liiku yhdessä.

Sori vain, Candide, mutta asiat pitää aina sanoa niin kuin ne ovat. Oli se sitten jankkaamista eli ei.

Yhteistyössä