Millä muut karpit herkuttelee?

12.01.2009
851
0
16
Mietin juuri, että jotain hyvää tekisi mieli. Mutta mitä ihmettä söisi kun yrittää vältellä hiilareita, kaikessa hyvässä on paljon hiilareita: suklaa, karkit, sipsit, jätski, viinirypäleet, kaikki. :( Suolapähkinät ei oikein nappaa, olen jo ihan täynnä niitä... Muita ideoita?

Mä vetäsin äsken juuri ei karppajan satsin. :ashamed: sellaisia taikinakuoressa olevia juustopiiraita.
Mutta yleensä herkuttelen sitten vaikka rahkalla tai turkkilaisella jogurtilla, vadelmilla ja pienellä pisaralla makeutusainetta. Tai sitten tummaa suklaata.

Leipäjuusto on mun herkku, tai sitten partaäijä jollain banaanilla (ei toki voi rajattomasti syödä). Cashew-pähkinät on ihania, mutta niitäkin pitää naukkailla kohtuudella.

Mulla on sikäli helppo karpata, että mä en ole koskaan ollu karkkihiiri, mulla se himo on aina kohdistunut suolaiseen ja rasvaiseen ja sitähän saa syödä! :p

Hmm. Mä söin jo partaäijää ja mustikkakiisseliä (sokeriton mehukeitto), mutta se ei auttanut. Edelleen tekis mieli jotain hyvää. Tummasta suklaasta en tykkää, mieluummin syön pieniä kiviä. :x Mudcakea voisi kyllä tehdä joku päivä. Se ei vissiin vaadi jauhopeukaloa? :D

Mutakakku:

200 g tummaa suklaata
200 g voita

sulatetaan mikrossa

lisätään joukkoon makeutusainetta maun mukaan
lisätään 5 munaa koko ajan sähkövatkaimella vatkaten
lisätään 2 rkl mantelijauhoja

koko komeus irtopohjavuokaan, 200 astetta ja 10 minuuttia. Tarjoillaan kermavaahtonokareen kera.

Alkuperäinen kirjoittaja Ei-niin-hauska-täti Moonika:
Alkuperäinen kirjoittaja näin:
tuen tuplatulinen voisi olla aika korkealla listalla...

Que?

http://burgerjoints.blogspot.com/2007/09/double-cheeseburger-at-tuen-grilli.html

Tämä äijä on arvostellut hampurilaisia ympäri maailmaa ja sanoo suomen ainoan syötävän hampurilaisen löytyneen Lappeenrannasta tuen grilliltä. Valitettavasti vain tilasi väärin. Jos olisi ottanut parhaan hampurilaisen, niin osaisi hehkuttaa todella heruttavaa kamaa.