Millä mustapäät pois?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Etsi joku syväpuhdistava kasvojen puhdistusaine. Kaikki eivät tehoa, ja täytyy melkein löytää se oma joka sopii parhaiten. Itsellä tällä hetkellä Cliniquen syväpuhdistava naamio, jota käytetään pari kertaa viikossa, ja tuntuu tehokkaalta. Muista tietenkin päivittäinen puhdistus jne.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Etsi joku syväpuhdistava kasvojen puhdistusaine. Kaikki eivät tehoa, ja täytyy melkein löytää se oma joka sopii parhaiten. Itsellä tällä hetkellä Cliniquen syväpuhdistava naamio, jota käytetään pari kertaa viikossa, ja tuntuu tehokkaalta. Muista tietenkin päivittäinen puhdistus jne.

Joo, kyllä mä itse puhdistelenkin päivittäin aamuin illoin. Mutta mieshän ei sen pahemmin puhdistele. Mulla mustapäitä on harvakseltaan, miehellä enemmän. Joo, pitäisi kai musitaa harrastaa noita naamioita useammin, siihen ommaan saan miehenkin välillä suostuteltua :D

Alkuperäinen kirjoittaja ..-:
On sulla ahdasamielinen mies jos ei naamastaan anna toisen huolehtia!

Niin, no joo, kai sitten niin. Perinteinen mies :D Ei kasvohoitajalle mene. Kotona vaimon kanssa kahden voi käyttää kasvonaamiota, muuten ei. :D

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja ..-:
On sulla ahdasamielinen mies jos ei naamastaan anna toisen huolehtia!

Niin, no joo, kai sitten niin. Perinteinen mies :D Ei kasvohoitajalle mene. Kotona vaimon kanssa kahden voi käyttää kasvonaamiota, muuten ei. :D

Meillä taas mies alkoi ensin käyttää minun puhdistusaineitani, kun huomasi ne hyviksi ja nyt ei voisi olla päivääkään huolehtimatta ihostaan. Ja hyvältähän tuo näyttääkin.

Yhteistyössä