Millä mä saan tän rään tulemaan ulos??

02.05.2008
993
0
16
Mulla on poskiontelontulehdus, ja toinen puoli kasvoista niiin pirun kipee, kun toi räkä ei halua toiselta puolelta tulla millään ulos :kieh: Oikeen tuntuu kun oikeall puolella otsaa ja poskia on sellaista painetta ja päätä särkee oikeelta puolelta. Millä se tulee ulos sieltä??? Apteekkiin en nyt pääse, kun lapsetkin on kipeenä niin ei voi oikeen minnekään lähtee.

Hitto vie kun menee kohta totaalisesti hermo!! |O |O |O

Höyryhengitä ja sitten älä täydellä paineella yritä niistää, vaan sellaista puoliteholla, pintaniistoa :D sillä se lähtee tulemaan. Toinen mikä saa röörit auki on mennä sikalaan :saint:

Täytyy kokeilla tota juomista.... Mitenhän nopeesti vois odottaa että ab-kuuri alkaa tehoamaan, eilen alotin kuurin?

Juu ja sais vaikka valua pitkin naamaa, mutta kun on niin paksuu ja sitkeetä ettei tule ollenkaan ulos... :/

Mulla oli aikoinaan usein poskiontelotulehduksia. Kerran yks punkteerausta tekevä lääkäri sanoi, että ei muuta kuin hiihtolenkille, niin räkä irtoo parhaiten. Ap:llä voi tietty olla hankala lähtee lenkille jos lapsikin kipee. Mutta toi ulkoilu/liikunta irrottaa limaa.

Yhteistyössä