millä mä saan tän kissanpissan hajun pois tästä kämpästä!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

ap

Vieras
siis hermo menee ihan kohta jos tää haju ei kaikkoa, en ymmärrä miten täällä edes voi enää haista, oon pessyt lattiat ja myös päiväpeiton jonka päälle meiän ihana kisuli oli käynyt asiansa tekemässä, laatikko on pesty kloritilla ja siinä on uudet puhtaat hiekat.. en enää keksi mitään!! auttakaa pliis ennen ku tuun hulluks.. :'(

tota täytyy kyllä kokeilla! tuun meinaa hulluks täs hajussa.. eihän sitä niin huomaa kun on monta tuntia sisällä, mutta just äsken tossa kun tulin kauppareissulta raikkaasta ulkoilmasta ja avasin tän meiän oven niin hyi jumalauta ku oikee pöllähti se haju naamalle :x

Alkuperäinen kirjoittaja kisut on kivoi:
pelkällä etikallakin

PEESI, tätä olin tulossa tänne kertomaan. Kissan pissaa ei sais missään tapauksessa pestä kloriitilla kun se reagoi kemiallisesti kissanpissan ammoniakkiin ja syntyy vaarallisia höyryjä!

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
mitä mä sillä etikalla teen? hieron lattioihin niinkö? :D ja joo se oliski paha jos listojen väliin olis lirauttanut..prkl..

Syö hajua.
Ja siinä myös se hyvä puoli et yleensä kissat inhoaa sen hajuu,eikä enää kuse siihen kohtaan mikä on pesty etikalla.

Ethän oo pessy nurkkia kloritella?

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Jossakin sanottiin, että kissat tykkäisi kusta paikkoihin, jotka on pesty kloritella. Eli sen logiikan mukaan astian peseminen olisi hyväksi, mutta ei muuten :D.
Oli vissiin se englantilainen tai suomalainen siivousohjelma.

Jossakin sanottiin, että kissat tykkäisi kusta paikkoihin, jotka on pesty kloritella. Eli sen logiikan mukaan astian peseminen olisi hyväksi, mutta ei muuten :D.
Niin ne kissanperkeleet tekee. Joten kloriitilla kannattaa pestä vain niiden hiekkis.

Niin ne kissanperkeleet tekee. Joten kloriitilla kannattaa pestä vain niiden hiekkis.

Kissanpissa:

Jos kissa käy toistuvasti samassa, ei toivotussa, paikassa pissalla, voit ripotella alueelle valkopippuria, joka toimii kissan karkoittajana. Eläinkaupoista saa myös ostettua kissankarkoittajasuihkeita. Kissa rakastaa kloorin hajua, joten kissanhiekkalaatikko kannattaa pestä kloriitilla, jolloin kissa käyttää laatikkoa mieluummin.

(Sillä siisti 8.12.2006)

http://www.perhe.fi/keskustelut/alue/2/viestiketju/517310/_silla_siisti_talla_viikolla_kissat_ja_klorite_mit

Ruokasooda ! ripottelet sitä siihen paikkaan illalla missä haisee ja imuroit aamulla. Ruokasooda on ihan must lapsi-ja eläinperheissä. Sillä saa kaikki hajut pois,ihan mistä tahansa. Ja on halpa konsti.

Laatikko kannattaa myös tarkastaa. Hyvä hiekka jne niin ei haise kauheasti. Etikka hyvää pisulle jos kuseskelee. Kannattaa toisaalta opettaa kuseskelemaan laatikkoon.

Yhteistyössä