millä mä saan meidän seksielämän raiteilleen?!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja turhautunut
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

turhautunut

Vieras
no joo, tehän siihen voittekin vaikuttaa tosi paljon :D

mutta lähinnä jos jotain vinkkiä..
mä tunnen itseni ihan paskaks kun tuntuu, että en kelpaa miehelle. kaikkea olen yrittänyt uusista alusvaatteista ja vihjailusta suoraan toimintaan ja aina mut torjutaan. kun kysyn mieheltä, että miksi torjut mut, niin se sanoo, että enhän torju. sanon, että kyllä torjut ja musta tuntuu pahalta, mikä nyt on? niin ei mikään.. ikinäkoskaan ei mikään, kaikki on hyvin jos hän niin sanoo, mun mielipiteistä viis. mä tarviin seksiä!!!!!

otat vaan hepin suuhun, mitään kyselemättä.... eiköhän se siitä lähe eteenpäin.... ja kun mies pääsen "makuun" niin eiköhän seksin harrastamis kerrat ala yleistymään... :saint:

Alkuperäinen kirjoittaja Lust:
otat vaan hepin suuhun, mitään kyselemättä.... eiköhän se siitä lähe eteenpäin.... ja kun mies pääsen "makuun" niin eiköhän seksin harrastamis kerrat ala yleistymään... :saint:

Noinhan se toimii :)

hmm..tekeekö mies aina kaiken "työn"?tai siis oletko sinä aina se vastaanottava osapuoli?
mietin että jos mies olisi turhautunut siihen samaan kaavaan?
piristyksenä vois toimia sekin että hoidat miehesi alusta loppuun itse :whistle: ja sanot vaan että nyt on siinä paikallaan eikä tee mitään,pistää silmät kiinni ja nauttii :D

Alkuperäinen kirjoittaja v:
Hmm.. no mitä miehesi tekee ja/tai sanoo, kun hän torjuu (tai koet hänen torjuvan) sinut?
Tekeekö hän itse lainkaan aloitteita ja mitä sinä silloin teet/sanot?

se ei vaan lähde mukaan juttuun. passiivisena vaan makaa. tai sit jos esim.nukkuun mennessä yritän jotain, niin se vaan päättäväisesti antaa pusun ja toteaa, että HYVÄÄ yÖTÄ. ja kääntää selän. ihan sama vaikka olisin käsi munassa kiinni.
en minä tajua.
miehen aloitteet on miljoonista keskusteluista huolimatta sellaisia ilman esileikkiä suoraan asiaa vastaväitteitä kuuntelematta. mä olen toivonut pidempää esileikkiä ja vaihtelua seksielämään, mutta aina sillä samalla työntöpistoravistus-kaavalla mennään.
itkettää ja ahdistaa.

Alkuperäinen kirjoittaja turhautunut:
Alkuperäinen kirjoittaja v:
Hmm.. no mitä miehesi tekee ja/tai sanoo, kun hän torjuu (tai koet hänen torjuvan) sinut?
Tekeekö hän itse lainkaan aloitteita ja mitä sinä silloin teet/sanot?

se ei vaan lähde mukaan juttuun. passiivisena vaan makaa. tai sit jos esim.nukkuun mennessä yritän jotain, niin se vaan päättäväisesti antaa pusun ja toteaa, että HYVÄÄ yÖTÄ. ja kääntää selän. ihan sama vaikka olisin käsi munassa kiinni.
en minä tajua.
miehen aloitteet on miljoonista keskusteluista huolimatta sellaisia ilman esileikkiä suoraan asiaa vastaväitteitä kuuntelematta. mä olen toivonut pidempää esileikkiä ja vaihtelua seksielämään, mutta aina sillä samalla työntöpistoravistus-kaavalla mennään.
itkettää ja ahdistaa.

Okei.. no tuo ei ehkä ihan täällä keskutelupalstalla ratkea.. eikä uusilla alusvaatteilla tai millään mikä suranaisesti liittyy seksiin.. vaan keskustelulla (sori, huomaan, että olet yrittänyt, mutta silti), keskustelulla teistä ja teidän tunteistanne ja tarpeistanne ja suhteestanne.
Jos se ei kaksin suju, suosittelen ulkopuolista apua :)
*hali*

Yhteistyössä