A
"a p"
Vieras
Sokoksen kauneusneuvoja käski käyttämään Mavala Nailactan kynsivoidetta, joka on kyllä auttanut kynsien liuskoittumiseen, mutta kynsinauhat repeytyy edelleen pahasti. Kynnen alle iho kovettuu paksuksi kerrokseksi ja lähtee siitä sitten repeytymään, eli sormen päästäkin lähtee välillä kerros nahkaa.
Toinen mitä käsketty käyttää on O.P.I Avoplex High-Intensity Cream käsivoide, mutta hinta on niin huima että useamman kerran päivässä käytettyna voide tulisi liian kalliiksi. Olen kokeillut erilaisia apteekinn perusvoiteita joista ei mitään hyötyä. Olen kokeillut markettien käsivoiteet varmaan kaikki läpi. Kädet kuorin kerran viikossa, kynsinauha öljyjäkin kokeilin joskus mutta ei niillä kauheasti tehoa ollut.
Osaisko joku neuvoa millä kynsinauhat saisi kuntoon.
Toinen mitä käsketty käyttää on O.P.I Avoplex High-Intensity Cream käsivoide, mutta hinta on niin huima että useamman kerran päivässä käytettyna voide tulisi liian kalliiksi. Olen kokeillut erilaisia apteekinn perusvoiteita joista ei mitään hyötyä. Olen kokeillut markettien käsivoiteet varmaan kaikki läpi. Kädet kuorin kerran viikossa, kynsinauha öljyjäkin kokeilin joskus mutta ei niillä kauheasti tehoa ollut.
Osaisko joku neuvoa millä kynsinauhat saisi kuntoon.