MILLÄ KP TAI DPO OLET SAANUT CLEARBLUELLA PLUSSAN?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kysyjä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mitäs kun ei tiedä koska menkkojen pitäis alkaa, kun kierto epäsäännöllinen? Voiko sillon testata esim. kp28 mikä on kai se oletettu/keskimääränen kierron pituus?

siis juu, paketissa lukee että aikaisintaan kolme päivää, en minä sitä kysynyt vaan muiden kokemuksia ko. testistä ja näkyvyydestä.
Tätä mietin minäkin, mitä myös JENPEN..
Jos osuin oikeaan ovulaationi kanssa, kuukautisteni pitäisi alkaa muutaman pv kuluttua.
mutta mietinkin voiko testissä kuitenkin näkyä plussa myöhemmin?

siis juu, paketissa lukee että aikaisintaan kolme päivää, en minä sitä kysynyt vaan muiden kokemuksia ko. testistä ja näkyvyydestä.
Tätä mietin minäkin, mitä myös JENPEN..
Jos osuin oikeaan ovulaationi kanssa, kuukautisteni pitäisi alkaa muutaman pv kuluttua.
mutta mietinkin voiko testissä kuitenkin näkyä plussa myöhemmin?

minime:
siis voi olla mahdollista saada plussa nyt,
mutta testini oli nega
ja mietin voiko se muuttua viel plussaksi vai heitänkö kirveen kaivoon tämän kierron osalta?

Ekalla kerralla dpo 7 ja tokalla dpo 8. Eli mulla kp 22 tienoilla, melkein viikko ennen oletettua kk-alkamispäivää. Hcg:n määrä vaihtelee tosi paljon eri ihmisillä, mutta kyllä plussa suurella todennäköisyydellä vois sulla jo näkyä. Mut jos ei viivaa ilmesty, niin ei kannata vielä toivoa menettää, vaan testaa muutaman päivä kuluttua uudestaan.

perhesuunnittelun kotisivulta otin selvää, siellä kerrottiin:
reagoi maahantuojan/ valmistajan mukaan vähintään noin 50 IU/l:aan

eli tarkottaako tämä että se on 50IU testi??

Yhteistyössä