Millä kotikutsuilla olet käynyt?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja miima
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
PartyLite ja Me&I. Enpä pidä niitä kumpaakaan suosikkina, enemään sellaista "pakkopullaa", vaikka tottakai voi itse valita, meneekö lainkaan. En ole pitänyt ikinä myyntikutsuja, enkä tule pitämään.

meandi-, bake&party- tupperware-, aloevera-, meikki-, sisustus-, k-18 ;)-kutsuilla oon käyny... vaate ja sisustuskutsut on lemppareita.. itse en ole pitäny, tarkotus olis m&i joskus pitää..

jossaki alusvaate kutsuilla, tupperware ja joku muu rättikerho. Oli ihan tylsää,vanhoja ämmiä näpit syyhyten taisteli ale rievuista ja kipoista. Suurin osa tuli tarjottavien perään kun ne tiesi että äitini on ammatiltaan kokki ja leipuri, niin ne ties että niistä kesteistä ei sapuskat lopu.

En käynyt missän enkä aio jatkossakaan mennä. Nää kotikutsut ovat liian lähellä pakkotuputtamista (ei ole kivaa kahvitella myyjän luona ja lähteä mitään ostamatta) ja pakkotuputtaminen ei kuulu mun makuun. Kaupat ovat olleet mulle ihan riittäviä ostopaikkoja. Saa lähteäkin tyhjin käsin ja hyvällä omallatunnolla, jos ei mitään mieleistä löydy.

Partylite, Tupperware, Me&I, Oriflame, Avon, Mary Kay, Satunallet, korukutsuilla ja seksilelukutsuilla.
Partylite-konsulttina teen itse satunnaisesti keikkaa, Tupperware-kutsuja olen emännöinyt ja seksilelukutsutkin pidettiin meidän luona (kaverin polttareissa ).

En millään. Mikä niissä on ideana? Ollaan jonkun himassa ja ostellaan milloin mitäkin kahvikupin ääressä mukavia rupatellen vai? Ei kyllä kiinnosta pätkääkään. Asioin mieluummin kaupassa.

Alkuperäinen kirjoittaja Lode84:
En millään. Mikä niissä on ideana? Ollaan jonkun himassa ja ostellaan milloin mitäkin kahvikupin ääressä mukavia rupatellen vai? Ei kyllä kiinnosta pätkääkään. Asioin mieluummin kaupassa.

Vähän sama mulla. :D Mä olisin vain vaivautunut tuommoisessa tilanteessa.

Yhteistyössä