T
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Liivate on sen takia että täyte on jämäkkää eikä pursu sieltä välistä. Voithan laittaa ihan vaan survottuja marjoja ja esim. kermarahkaa lisäksi.Alkuperäinen kirjoittaja Tanja:tuo mehu kuulostaa hyvältä
Entä mitä ootte ruukannu laittaa täytekakun väliin? Mansikka tai vedelmakakkua oon ajatellu mutta monissa ohjeissa näytti olevan liivatetta??En oo kuullukkaan että sitä täytekakun väliin laitetaan?
Alkuperäinen kirjoittaja Tanja:tuo mehu kuulostaa hyvältä
Entä mitä ootte ruukannu laittaa täytekakun väliin? Mansikka tai vedelmakakkua oon ajatellu mutta monissa ohjeissa näytti olevan liivatetta??En oo kuullukkaan että sitä täytekakun väliin laitetaan?
Alkuperäinen kirjoittaja mie:Liivate on sen takia että täyte on jämäkkää eikä pursu sieltä välistä. Voithan laittaa ihan vaan survottuja marjoja ja esim. kermarahkaa lisäksi.Alkuperäinen kirjoittaja Tanja:tuo mehu kuulostaa hyvältä
Alkuperäinen kirjoittaja Tanja:tuo mehu kuulostaa hyvältä