Millä kissan pissan haju pois eteisestä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja yöks
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Y

yöks

Vieras
Muutettiin tähän vuokra-asuntoon joulukuussa. Kun kävin katsomassa asuntoa en hajua huomannut, mutta pian muuton jälkeen kylläkin. Aina ei haise mutta viimeistään kun nuuhkii kahta nurkkaa eteisessä ni johan haiskahtaa. Välillä haisee jo kun ulko-oven avaa. Kokeiltu on tolua ja etikkaa useampaan kertaan, mutta haju häviää vain pariksi tunniksi. Nyt olen raastanut sitruunan kuorta nurkkiin ja laittanut astioihinkin, mutta sekin auttoi vain hetkeksi.

Onko mitään tehtävissä? Täällä on muovilattiat joten kestäisivät varmaan rajumpiakin aineita. Luulen kyllä että pissaa on myös listojenkin takana nurkissa, argh. Inhottaa aina selittää vieraille tuosta hajusta. Ei sitä tosiaan aina haista ellei mene lähelle haistelemaan, mutta välillä sitten helpommin. Kun tulee kesä ja kuumat ilmat ni sitten varmaan oikein lemuaa, iihanaa :(

joo ja varsinki silloin haisee kun on kosteat ilmat ulkona! mä repisin ihan listat seinistä ja pesisin uudestaa etikalla, kannattasi varmaan vuokraisännälle soittaa ja sanoa kans tosta.. josko ne sit maalais seinät ja vaihtais ne listat? sillä ainaki haju lähtis..

Eläinkaupasta saa sellaista hajunpoistajaa jolla lähtee kissan pissan haju pois ihan kerta käsittelyllä. on tehokas aine. kannattaa ottaa listat pois ja käsitellä aineella listat ja niiden aluset myös. aine ei maksa kuin noin 10€ ja siitä riittää myöhemmäksikin jos sattuu tarvitsemaan.

Yhteistyössä