Milla jättää tuntemattoman miehen sänkyynsä ja lähtee itse ulos, vitsi mikä hölmö!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Allim
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

Allim

Vieras
Kaikkien näiden vuosien jälkeen mulle yhtäkkiä avautui, mitä Anssi Kelan Millassa todella lauletaan. Siis Millahan toteaa siinä, että hänen omassa sängyssään, omassa kotonaan makaa vieras mies ja mitä tekee Milla: jättää äijän goisaamaan ja ottaa vaatteensa ja lähtee alasti omaan rappukäytäväänsä, jossa sitten pukee päälleen ja lähtee kahvilaan. Häh??!!! Minä oisin ainakin lempannut äijän pihalle omasta sängystäni! Koskaan ei sitäpaitsi tiedä, mikä rosvo se tuntematon vieras onkaan ja onko kämppä putsattu, kun palaa kotiin. Ihme mimmi ja todella vastuutonta toimintaa :D

Mul on sängyssäni mies
sen olkaan tatuoitu on Jack Nicholson
Se makaa alasti ja nukkuu
ja mä mietin kuka helvetti tuo on
Ei ainakaan se sadun prinssi
se johon tulisesti rakastun
Joten nousen vähin äänin
porraskäytävässä pukeudun

Myös toisessa Anssi Kelan piisissä, jonka nimeä en saa nyt just päähäni ärsyttää mua yks kohta "valot sininiset välähtää vaatien pysähtymään" EI EI EI! Ne punaiset valot vaatii pysähtymään, ei siniset :D Okei, pilkun nus nus, mutta kun tommosen on kerran hokassu niin yli ei pääse :D

Alkuperäinen kirjoittaja nii:
Mä ymmärrän tuon vieläkin, että se ei ole hänen oma sänkynsä vaan hän on herännyt vieraan miehen sängystä.

Niin mäkin aina ymmärsin, mutta kun ajatellaan, että Milla kuitenkin väittää omistavansa sängyn (sängyssäNI ), niin jotenkin olettaisin sen olevan Millan kotona. Tai sitten Milla kuskaa baarireissuilla mukanaan omaa sänkyä, jonka voi sitten jättää kulloisenkin hoidon kotiin :D.

Alkuperäinen kirjoittaja Mustapantteri:
Myös toisessa Anssi Kelan piisissä, jonka nimeä en saa nyt just päähäni ärsyttää mua yks kohta "valot sininiset välähtää vaatien pysähtymään" EI EI EI! Ne punaiset valot vaatii pysähtymään, ei siniset :D Okei, pilkun nus nus, mutta kun tommosen on kerran hokassu niin yli ei pääse :D

Poliisin siniset valot?

Tarkoittaa poliisiauton vilkkuvaloja, sinisiä, ei liikennevaloja pässi.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

Poliisin siniset valot?

Jep, poliisin siniset valot, mutta ei ne siniset vaadi pysähtymään vaikka vilkkuis..

Alkuperäinen kirjoittaja mut joo:
se varmaan tarkoittaa sitä kun vaikka itselläskin on (avio)mies, ja se miettii et kuka toi on?tunnenko tota kuitenkaan? kässääks :D

Niin! Että äkkiä sitä ihminen tajuaa olevansa niin vieraantunut toisesta, että parempi liueta rappuun :D. Tämä on loistava selitys :D!!!

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

Poliisin siniset valot?

Jep, poliisin siniset valot, mutta ei ne siniset vaadi pysähtymään vaikka vilkkuis..

Anssi stoppailee varmuuden vuoksi. Varokaa, jos satutte liikenteeseen samaan aikaan - saattaa A heittää liinat kiinni, jos näkee jonkin värisiä valoja.

Alkuperäinen kirjoittaja hui:

Jos sun takana ajaa poliisi jolla vilkkuu siniset valot, pysähdytkö tien reunaan? Ei tarvitse, sit vasta kun/jos vilkkuu myös punainen niin sit vasta tarviaa pysähtyä.. NIIH!

Ap:n biisissä on kyse mun mielestä omasta miehestä, joka onkin ihan ventovieras, tai muuttunut alkuajoista, toi toinen taas tarkoittaa poliisin valoja, ei punaisia valoja.

Kuules pässi, poliisi vilkuttaa punaisia valoja jos haluaa pysäyttää.

Alkuperäinen kirjoittaja korpi kuusen kannon akka:

Kuules pässi, poliisi vilkuttaa punaisia valoja jos haluaa pysäyttää.

Nii just :D

Alkuperäinen kirjoittaja --:
Ap:n biisissä on kyse mun mielestä omasta miehestä, joka onkin ihan ventovieras, tai muuttunut alkuajoista, toi toinen taas tarkoittaa poliisin valoja, ei punaisia valoja.

Mutta sinänsä kummallista kuitenkin, ettei voi kotonaan pukea päälleen. Mitähän ne naapuritkin ajattelee, kun mimmi kekkaloi nakkena rapussa :D.

Biisi käsittääkseni oli alunperin siinä Minä ja Morrison -leffassa ja siinä Milla oli sinkkutyttö, jolla tais hoitoja riittää ja sen takia ton biisinkin olen aina ajatellut kertovan samasta sinkku-Millasta.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Oletko AP ollenkaan nähnyt sitä elokuvaa, mihin ko Milla-biisi liittyy?

Jep. Tarkoitatko, että kun se Milla oli siinäkin niin vastuuton, niin ihan loogista, että M jättää vieraita miehiä yksin kotiinsa?

Minust tästä vois vetää jo semmosen johtopäätöksen että Anssi Kela ei osaa kirjottaa lauluja tai sit se ei muuten vaan tajuu... Nytkin on löydetty jo kaks piisiä joissa tekstit menee päin honkkelkonkkelia! Jättää nyt tuntematon äijä kotiinsa ja vetää liinat kiinni kun poliisiauton näkee vilkut päällä, vaikka kääntyen sitten vasempaan :D

Minust tästä vois vetää jo semmosen johtopäätöksen että Anssi Kela ei osaa kirjottaa lauluja tai sit se ei muuten vaan tajuu... Nytkin on löydetty jo kaks piisiä joissa tekstit menee päin honkkelkonkkelia! Jättää nyt tuntematon äijä kotiinsa ja vetää liinat kiinni kun poliisiauton näkee vilkut päällä, vaikka kääntyen sitten vasempaan :D

Niinpä. Anssi ansaitsisi vähän palautetta :D.

Yhteistyössä