Millä ihmeellä saa tän vatsapömpön pois..nyt kaikki ideat kehiin

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pömppö
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

Pömppö

Vieras
Siis mulla kolme lasta jotka kaikki leikattu ja nyt kuopuksen jälkeen jäänyt aivan kauhea pömppömaha =/..kuopus nyt 1 v... Just eilen kysyin naapuri et onko teille tulossa taas perheenlisäystä!!! Hitsi et tuntuu inhottavalta...Olen tosi hoikka muuten mut vatsan seudulla mukava "pallo" eli ihan kuin odottaisin ainakin viidennellä..Antaa hyviä vinkkejä, millaisia vatsalihas liikkeitä pitäis tehdä, ym ym....kiitos etukäteen !

Jaa-ap. Mulla synnytyksestä pian vasta 2viikkoa, mutta kans sectio.. niinkuin edellinenkin. Molemmista myös jäänyt hirvee pömppömaha. En muista yhtään kuinka nopsaa se kutistui edes hiukan ekan raskauden jälkeen, mutta nyt näytän todellakin siltä kun odottaisin edelleen. Sectiohaavan vuoksi en uskalla pitää vielä mun farkkuja ja kun on niin kuuma niin vaihtoehdoksi jää legginssit jotka korostavat oikein että oon pitkä ja hoikka ja tuota pallomahaa. Ja kun ei se ole läskiä, se on ihan kova pallo! Kestääkö section jälkeen kauemmin kun kohtu supistuu? Mikä avuksi kun ei saa edes jumpata?

Yhteistyössä