kyseessä siis alle 3 v. jolla on huuliherpes... miten sitä vois hoitaa ku ei taida zovirax vielä käydä
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja omppuli74:aloeweralla? siis suoraan kasvista halkaiset oksan ja puristat huulelle?
Alkuperäinen kirjoittaja ..:complete lappuja..
Alkuperäinen kirjoittaja .-.:Aciclovir hexal paketissa sanottiin, että sitä voi käyttää yli 2-vuotiaalle. Tämä on vielä halvempaa kuin Zovirax. Jostain olen kuullut, että hunaja auttaa. Hunajaa en ole itse kokeillut. Ai niin, vanhat ihmiset uskoo raa'an viinan apuun. Ei vain tunnu kivalta viinatupolla lapsen huulta pyyhkiä. Kai normaali desinfiointiaine ajaisi saman asian kuin tuo viinauskomus...
Alkuperäinen kirjoittaja .-.:Aciclovir hexal paketissa sanottiin, että sitä voi käyttää yli 2-vuotiaalle. Tämä on vielä halvempaa kuin Zovirax. Jostain olen kuullut, että hunaja auttaa. Hunajaa en ole itse kokeillut. Ai niin, vanhat ihmiset uskoo raa'an viinan apuun. Ei vain tunnu kivalta viinatupolla lapsen huulta pyyhkiä. Kai normaali desinfiointiaine ajaisi saman asian kuin tuo viinauskomus...
Alkuperäinen kirjoittaja tyttö Tenonvarrelta:Alkuperäinen kirjoittaja ..:complete lappuja..
voiko niitä muka käyttää lapsille?
Alkuperäinen kirjoittaja apuja:Ainakin Euromarketissa näin ihan herpekseen tarkoitettua silica geeliä luontaistuotehyllyssä.
Alkuperäinen kirjoittaja Bree:hunaja tehoaa herpekseen nopeammin kuin asikloviiri